Mereka Yang Terbaik..!

12/02/2011

Kau dan Aku citarasa kita berbeza..

Walaupun lelaki selalu di katakan suka pada wanita yang hot and spicy tapi sebenarnya ada juga lelaki  yang suka akan wanita seindah..
Anna Altahfunnisa..cantik,manis..lemah lembut..penyabar dan punyai ilmu agama yang mantop..
siapa yang tak bahagia punyai isteri yang lemah lembut bukannya semata-mata cantik tapi garang seperti
sian bapak singa..harap besorr je tapi kecut kena sergah ngan bini...
Wanita pula bukan semata-mata mahukan lelaki yang beriman,ekonomi yang kukuh..kacak bergaya tetapi haruslah gagah seperti hero..tapi bukan hero ini
jauh sekali yang hazab  seperti ini..

tetapi mungkin yang seperti ini
                                                                 ohhh..my hero...

Orang kata kalau kahwin dengan pasangan yang cantik akan menghasilkan anak yang cantik juga..comel seperti
Ira Brown..model cilik yang comel seperti baby doll..geram tak???

Tetapi dalam hidup ni bukan semua yang kita nak kita akan dapat..tak semestinya yang cantik lawa akan mendapat yang kacak bergaya..begitu juga sebaliknya..
yang molek diluaran belum tentu cantik di dalam nya..
maka bersyukur jela dengan apa yang kita dah dapat..yang belum mendapat masih ade peluang untuk mencari tapi jangan terlalu memilih kang langsung tak mendapat huhuhu..
sebab kita bukannya manusia yang sempurna..dan kecantikkan itu sesuatu yang subjektif..pandangan dan penilaian kita tentang kecantikkan berbeza antara satu sama lain.
hehe jangan marah..

3 ulasan:

dwaty berkata...

no bodys perfect

Yatie Awang berkata...

dalam dunia ni, tak semua yang kita inginkan akan dapat kan, jadi bersyukurlah dengan apa yang ada

Cik Puan Nurul berkata...

betul tu setujukkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...