Mereka Yang Terbaik..!

7/06/2012

Risau

Ya Allah kerana terlalu sibuk dan terlalu banyak email sampah mengarut jual produk 18SX sampaikan tidak saya sedar ada email penting yang masuk..
Sungguh saya memang tidak perasan langsung,nyaris-nyaris sahaja email itu di tong sampahkan
saya risau dan bimbang pasti si penghantar email merasa bengang kerana saya tidak membalas email beliau..
Maafkan saya wahai penghantar email..rupanya anda juga telah bertanya di facebook meminta saya check email anda..itu pun hari ini saya baru perasan kerana baru hari ini saya sempat untuk menyelak di laman muka buku itu walau sekejap cuma..
maaf sebab saya tidak perasan,kerana saya teramat sibuk sehingga pertengahan bulan ini..buat masa ni saya perlu bersabar dan fokus dengan apa yang sedang saya lakukan makanya saya memang tidak sempat untuk  melayani sebarang pertanyaan atau apa-apa sahaja lah..
Saya tidak sabar lagi menanti semuanya selesai..saya hanya ingin berehat panjang..
Berehat daripada semua kelelahan ini..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...