Mereka Yang Terbaik..!

4/12/2009

meroyan japss


kadang2 kite selalu nk marah xtentu psl..mende keciks kite besorkan nk mrh kat org lain,org lain yg jd mangse.aku mmg ckp bengang sgtttttttttt kalo ade cik tak sayang mulut yg berani2 aje sakap..opp cakap aku gumukss.ni la yg buat kekadang aku mls nk jmp sesape,kang kalo terjmpe je member lame kompem ayat hampeh bak sembilu tu la depa dok ulang..padahal aku xdela berubah mane pn..aku cuba amik positif dgn pe yg org ckp..eleh jeles le tu.mmg la kekadang ku akui aku agak ngeri bile cuba utk melihat bacaan timbangan beratan badan aku..agak jauh gak jarum penimbang itu tersasar tp msh dlm situasi yg selamat.alahai pela aku dok meroyans ni tp aku still xpuas ati rs cam nk pangg lelaju mulut jht yg cuba utk membuatkan aku xlena tido,xlalu mkn sebab diet n xpsl2 cr info cmmane nk menyelimkan bdn spy indah dimata org walaupun abah Qaseh sikit pn tak kisah..padanya aku tetap spt dulu..menerima aku ape adenye

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...