Mereka Yang Terbaik..!

9/06/2009

suri rumah yang bizi

Adehla lamenye tak menghapdate blog ni bkn ape sumernye krn pc ni rosak brbulan2 n tambah dgn kesibukan aku sbg suri rumah fulltime ni.penah ada org ckp kt aku bes nye dok umh bleh golek2 ngn ank,tahukah anda kerjaya sbg surirumah ni mnuntut kesabaran yg amt tinggi.ms tuk diri sendiri tu mmg xde,nk wt ape2 pn kene pndai2 curi time ape2pn aku ttp cb menghappykan diri.kadang2 terpikir gak mcmmane aku leh tahan melaluinye ari2,semuanye bergantung kpd kesabaran masing2 n juga keikhlasan memasing.walaupn penat tp aku gembira dpt melihat ank membesar depan mata.siyes aku ckp walaupun terpaksa korbankan time tido,mkn pn kadang2mane yg sempat je,mandi pn xleh lelame tp itulah cabaran yg aku kene hadapi.walau sesibuk mane pn,sepenat mane pn aku akan pastikan kerja rumah selesai,biasanya akulah org yg terakhir tido n paling awl akan bangun.bg anda yg bergelar surirumah jgn sesekali menyesal percayalah ia satu pengembaraan yg mencabar tapi penuh keindahan dlm setiap detik yg kite laluinya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...