Mereka Yang Terbaik..!

9/13/2009

Raya yg dh nk tiba....

Yeah..kalo budak2 ckp suka bile tiba time raya,mak budak pn tak terkecuali hehe..hrmm aku sebenarnyaa tidakla begitu excited dgn sambutan raya thn ni..ikutkan ati aku dh lame nantikan syawall pada thn coz tahun lepas ketika org lain sibuk wat persiapan raya aku sedang bertarung nyawa melahirkan puteri yang tercinta..apapun aku sebenarnya cukup bersyukur kerana si manja yang diberi nma Qaseh Izz Zahraa lahir pada 7 hari terakhir ramadhan ataupn dlm 10 hari terakhir ramadhan dimana semua umat islam berebut2 melipatgandakan amal ibadah demi mendapat keberkatan malam lailatul qadar..ceh cam skema je hehe........ so aku mmg telah nekad nk ry puas2 thn ni yela dh tahun lepas tgk je org dtg beraya ms ni lah plak kite puas2 g beraya huhu..tapi sekarang aku rs kurang la plak keterujaan aku nk beraya yela mgkin sbb byk menda yg tak setel lg..apapn bagaimana kite meraikan kedatangan syawal sambutlah dengan penuh keserderhanaan dan kesyukuran....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...