Mereka Yang Terbaik..!

2/19/2010

Buat 'rendang' dlm air

Cuti CNY baru2 ni kiteorg blk kg coz MIL aku ajk g jenjalan main air kt Bukit Gambang Resort City kat Kuantan..Sepatutnye kiteorg plan nk g Zoo Negara kononnye tuk reunion kwn2 lame tp plan tu xjd so blk kg la jwbnye..kalo dh g time public holiday mmg ramai la org smpai kene beratur pnjang wlpn itu ari Isnin..sbnrnye aku laki bini sakit perut start dr ptg Ahad smp pg Isnin tu sbb mkn lauk jahanam kenduri kawen jiran dkt umh la..mood pn xde nk mandi manda caitt.. Qaseh main air ngn abahnye dok tmpt cetek je..beli pelampung dia xnk pkai..kt Gambang pn aku still sakit perut xgune tul la.kejap je abahnye melayan pastu dh ilang jd org bujang g main air kt tmpt yg lbh mncabar aku lak yg kene take over..tgh dok kocak2 air tiba2 Qaseh senyap je jeng..jeng rupenye dok meneran..ciss poo-poo lam kolam.Aku nk gelak kuat2 plus gerammm.Cepat2 aku thn ngn tgn tp terlepas gak lam kolam n ats tnh..abeh bju aku pn kene skali..pastu biras aku yg x turun mandi x pasal2 kene tmn aku g toilet bersihkn Qaseh..hihihi



Ni suku sakat makcik2 Qaseh yg lupe diri main air..yg bapak budak pn kalah ank2 ayat jeles aku..




Seronok dorang main air..heheh aku time bujang dulu bleh la.Dh beranak pinak tgk2 je la org mandi..abeh mood aku ilang pas Qaseh poo-poo lam kolam.Dh la aku sakit perut..ntah apela naseb org yg berendam lam kolam ngn 'rendang' Qaseh tu yakkkk...Pas main air dan berak segala kiteorg gerak singgah kt Beserah lak pastu g umh Pakngah Qaseh jln2 tepi pantai.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...