Mereka Yang Terbaik..!

2/18/2010

Hadiah daripada Mak Lang

Inilah ant hasil projek terbaru gak la yg slu tertangguh akibat kekurangan bhn dan juga masa hehe..lame dh nk wat sst kt anak2 buah aku yg pasti dtg daripada hasil tangan Mak Lang dorang hehe.Agak comot yelah aku pn msh baru lagi tp bleh la kn janji org ske.Pulun gak la aku menjahitnye sblm blk kg takut tak sempat nk bagi..semua tshirt di pilih olh Abah Qaseh..abeh smuanye kaler biru kecuali yg Ijat pnye xjmpe saiz yg sesuai ni pun main agak2 je. Ni aku wat tuk Aiman sepupu Qaseh belah abahnye..tak susah sgt nk menjahitnye yela gambo bdk laki simple jela kn.mulanye igt nk wat gambo Hagemaru tp aku aku rs cm tak sesuai lak.
Mulenye untuk Sarah ni aku nk wat gambo Dora the explorer sbb aku rs muke Sarah pn cm lbh kurang je ngn Dora..tp xjd lak coz printer xokey leceh lak nk print gambo so aku lukis jela.

Ni plak tuk Ijat dia ske Ben10 tp aku saje wat pic muke hehe..nnt lain kali bru aku wat la tu pun kalo dia ske sbb aku sempat nk bg pn kat dia..tak jmpe lak ms blk kg itu ari.


Aku agk riso kalo Fifi xmuat ngn tshirt ni yela dia mmg kurus je tp tinggi..ssh nk bajet tshirt budak umr 3 tahun..nyesal lak tak cari yg besor je..puas gak aku pikir nk wat tocang cam yg sarah punyer ke atau biar je lepas..sbbkn rambut Fifi ni kerinting maggi aku wat la pic dia rambut kerinting gak.
Tshirt Fifi dan abangnye Ijat aku blm smpt nk bg dorang pn xtau aku ade present nk bg..xpelah akan ku bagi gak nnt bile jmpe..aku agk ralat tak sempat nk siapkan untuk Misya lg..tp xpela dia tak jauh nnt ku dtg melawatnye akn ku hadiahknla..Misya kecil lg bru 3 bln aku xpasti nk wat pic ape kt bajunye..



Aku snap pic tshirt ni time blm siap lg jahitnye..agk lmbt nk siapkannye sbb benang dh abeh pastu kedai yg aku nk bli tu asik tutup je..nk order online riso dh tak sempat yela org dh nk cuti sambut raye..

NOTA : Pasni nk siapkn order yg adik aku dan pakwenye punyer lak..harap2 sempat la coz bulan ni mmg sibuk sgt ujung bln ni ade kenduri lak sepupu Abah Qaseh nak kawen .



1 ulasan:

Ina Hashim berkata...

comeynya tshirt2 tu...jemput ke blog akak ye...ada rege promosi CD Coolababy...jom beli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...