Mereka Yang Terbaik..!

3/02/2010

Cerita ceriti

Macam dh lame je aku rs x hapdate blog ni..byk senornye nk dikisahkn kt sini tp kesempitan masa plus kemalasan jari jemari runcingku..perkembangan terkini, abah dh dipindahkan ke wad biasa sbb abah pn dh sedarkn diri cuma blm mampu nk menguruskn diri sendiri ke toilet bagai..mungkin sikit ms lg akn kuar la dr sepital dia pn xmau dok lelame kt sinun. Abah Qaseh sempat snap brg sekeping dua gambo abah ketika lam ICU..sblm kantoi dan di sound olh staff lam wad tu siap suh delete gambo lg..naseb depa xrampas kameraku itu.so aku pn xberani la nk tepek gmbo tu kat sini bimbang jd isu lak..ekekeke
Cuma gambo yg agak ade kena mengena kot dgn ini cerita ku tepekla wat tatapan kalians yg sudi menyinggah kat blogku yg xseberapa pantas ni.
Tapikan yg aku wat aku ske Hospital Sultan Haji Ahmad Shah ni(HoSHAS)..sbb sepital ni rakan bayi kt pintu msk dh ade dh signboard tertera..lg satu ms aku termenung panjang kt luar pntu wad ICU smbil tggu turn melawat aku dgr staff kt situ wat announce time wktu tengahari yg botol susu dan juga puting tiruan di larang sama skali bg bayi yg berumur 6 bulan kebwh..
mknenye diharamkn la terus bende alah tu ade kt sepital tu..
Bagusla gitu atleast org lbh peka ttg pentingnye SUSU IBU itu kalo semua sepital mengamalkn konsep rakan bayi ni..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...