Mereka Yang Terbaik..!

6/04/2010

Hadiah giveaway..maggi goreng

Salam Jemaat sekelian kenkawan di alam maya..pagi nih hati sikit gumbire eceh..hehe gumbire bile dapat gumbirekan orang lain itulah makne gumbire bagi diriku..
Semalam kan aku plan nak masak something nak jenguk adek aku hehe..tup tup tengah sibuk nak siapkan bahan-bahan memasak aku nampak abah Qaseh pegang something masa balik kerje aku ingat tiket wayang ke ape rupenye kupon hehe..

Kupon tuh hadiah giveaway yang aku menang baru-baru ini..hik first time tuh menang rasanya dah lama benor tak bertuah..yela orang lain dah banyak kali menang aku ni haram jadah takpela kan rezeki memasing..aku join giveaway ni pon kat blog satu lagi baru 2-3 ari create blog tu,pastu join giveaway tak sangka lak bleh menang.. Ni lerr kuponnye dan nota dari empunye penganjur Nuyui ..aku macam dah bajet jerr dapat kupon nih sebab Nuyui tak cakap menang hadiah ape tapi hadiah tuh bleh digunakan seisi pemili..hehe takkan dapat tiket melancong lak kan..so aku terus tukar plan nak bawa adek aku gik makan KFC tak jadi nak masak..
ni lerr antara muke insan yang gumbire sebab dapat makan KFC ...hambik ko..makan sampai kenyang..
aku pilih set kombo world cup punye sebab encik suami nak poster..eceh melepas aku jug plastik KFC..lalalala..makannye tak ramai tapi order kemain lagi siap terpakse bawa balik umah,sebab aku pon bukan jenis makan bebanyak tetiba semalam macam dah kenyang jerr
ni lerr maggi goreng yang kenkonon nak di masak semalam hehe asalnye nak wat pasta goreng tapi kensel lak..aku masak pagi tadi ingat nak suh Encik Suami bawa bekal dia takmo lak..
punyer la meriah dengan udang,sotong,daging,sosej dan cendawan butang..buat simple je just guna perencah tom yam sikit,kiub daging buh cili padi skit pastu mayang bawang putih dan merah..
aku ni bukan la penggemar sangat mi segera goreng nih tapi bile dah buat sedap plak rasanyerr..
ok nak sambung jahit lak ..ni pon tuk hadiah orang gak..ntah nape suke benorr memberi something pada orang sebab tau sape tak gumbire kan terima hadiah tul tak..?
sengihnampakgigi

1 ulasan:

ibudhani berkata...

menariknye maggi grg meriah!! lapa blk plak rsnye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...