Mereka Yang Terbaik..!

7/08/2010

Pembantu saya...

Salam Khamis..lama lak rasa tak hapdate blog ini.. biasala kesibukkan melanda so hari ni saya nak cerita tentang pembantu saya yang terbaik punyerrr..selain selalu jadi bayang-bayang saya asyik nak mengekori je mana maknye pergi beliau juga seorang model tudung yang tecik tenit tomel...nah memperkenalkan Seputeh Qaseh Ramadhan(saje panggil di gini sebab dia lahir time Ramadhan dekat nak raya) eiii saya tak ready lagi lah nak betulkan sikit tudung ni..malulah..

alamak nak bersin pulak..ishh kang tercabut lak tudung ni...ha..haha...cummm!!-sekali pandang muke beliau ni cam tok nek iaitu tok encik suami..hehe yele dah gen yang sama..



amacam cam muslimah sejati tak saya...mestila..kan...


bergaya ngan tudung Tok Ti...jangan jeles..sesekali nak gak berangan jadi mak datin





ala ala artis naik mahkamah cuma spek itam saya pulak dah patah...





ni pun tudung gak...malu tau haruslah ditutupi tubuh badan saya yang gebusss itu...nanti terlihat segala yang berlipat dan selulit di sana sini..




hikhik...sekiannn..


Nota camera girl :ade gik pic beliau ngan tudung lain..tapi banyak tak berapa nak jadi sebab si tenit mudah perasan cunn manjang nak duk depan cermin sambil lambai tangan bajet miss world la tu..tu susah nk snap..sengihnampakgigi





4 ulasan:

mastura berkata...

comel..comel..comel..
pandai bergaya la...

::Kak Sambal:: berkata...

hehehe...comel qaseh...suka rela jer dibuli oleh maknyer yer...ngan tola pun jadik, heheh

Cik Puan Nurul berkata...

@mastura

haha dia mmg suke melawo

Cik Puan Nurul berkata...

@::Mamalyna::

ala dia yang nak pakai tudung tuh..pantang nampak org mnegetes apa2 mesti dia pon nak gak..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...