Mereka Yang Terbaik..!

8/24/2010

Ahli baru GKDR

Saya nak memperkenalkan ahli baru Geng Kutip Duit Raya(GKDR) tahun ni yang akan menyertai rombongan Cik Qaseh and the Geng.. Nur Faeqa Dayana dipanggil Fiqa..lahir 4 ogos 2010 dengan berat 2.84 kg sangat baik jarang menangis,bile lapar baru menangis lepas tu terus tidoo..memalam pon sama tak banyak ragam
anak ketiga daripada 3 adik beradik ni adalah puteri kepada kakak saya yang sulung..gambo dia sekeping je dapat disnap sebab tetiba kamera abis bateri lak dah tu pengecas tak bawa..muke Fiqa ni sejibik ngan abang longnye siap ade lesung pipit yang dalam kat pipi..hehe geng Qaseh gakla ni berlesung pipit..anak-anak kakak saya ni semua jenis tak banyak ragam takdela menangis je manjang sampai rasa nak tolong jaga je sebab tak banyak kerenah huhu..orang kata jenis yang kadar diri atau sedar dirila..agaknye macam ibunya gak kot sebabnya kakak saya ni jenis tak reti nak bermanja-manja atau bermalasan dalam pantang pon tak nampak macam orang dalam pantang sebuk sana sini dan nampak sihat sangat,time dia peknen dulu pon camtu tak nampak macam orang peknen still kesana kemari dan nampak releks jee takdela lemau macam sesetengah orang.

Nur Alia Damia lahir 14 julai 2010 kalo xsalah huhu..anak kedua abang ipar saya iaitu pak ngah Qaseh merangkap abang kepada encik suami..lahir secara normal dengan berat 3.5 kg..setakat ni saya tak nampak sangat cemana perangai nye sebab belum sempat bermalam kat kampung time dia ade tapi masa saya tengok dulu nampak baik je budaknya huhu..harapnye gitu la ye takk..sebab si kakaknya jenis yang suke menangis gak memalam tapi adiknye mungkin tak kot..
itulah dulu geng baru yang ade..hok lain coming soon laa..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...