Mereka Yang Terbaik..!

8/02/2010

Sambutan Hari Susu Ibu di Fiesta Kajang

Semalam hari Ahad telah berlangsungnya sambutan hari ibu dengan jayanya..saya bertuah sebab masih berkesempatan tuk menghadirkan diri walaupun datang dari kampung heheh..sebabnya pagi Sabtu kami sekeluarga balik kampung sebelah suami di Jengka untuk menghadiri kenduri aqiqah anak buah yang baru kendian malam tu bertolak balik kampung saya tak jauh pun kat Lanchang je itu pun setelah selesai kerja mengemas pinggan mangkuk sebab masa kami sampai orang dah tengah makan..so kami laki bini la yang kene mengemas lak huhu..
ikutkan saya mungkin tak dapat nak singgah umah mak saya yela sebab takut mentua kecik hati kami tak tidor sana tapi sebab nak ambik ukuran langsir kena gak balik Lanchang..pastu kul 9 pagi kami terus bertolak balik Kajang..tak sangka sampai kat Fiesta Kajang tu kul 10.15 am gitu nasebla majlis baru nak start..cepat plak rasanya sampai. ni gambo tetamu yang hadir untuk sama-sama menyambut hari susu ibu
Ustazah Asni menyampaikan sedikit ucapan dan seterusnya merasmikan majlis,sangat seronok dengar ustazah ni beri ucapan..sapa tak kenal Ustazah Asni tak tahula,sebab ustazah ni selalu muncul kat tv,mengaji time bulan posa,kat Wanita Hari Ini pun beliau selalu ada.

penyampaian sedikit penghargaan kepada Ustazah Asni oleh Puan Rita Rohayu dan Puan Kamariah

cuba teka sapa tuwen yang comel lote ni..sape dapat teka dapat hadiah hahaha



ni kakak tuwen tu namanya Nadya..kak Nadya nampak lain berbanding dalam gambar kat blog




ni mama tuwen yang gojes Puan Eida el Hakim atau dikenali ngan Uda..depa ade belog tau nak tahu lagi boleh tengok depa kat Blog Elly & Emmy atau dahulu dikenali sebagai Coretan Uda






tuwen cumel ni bernama Elly dan Emmy..gerammmm sangat tak sangka dapat jumpa depa..sayang tak sempat nak beramas mesra,cubit mencubit dan gigit menggigit idung depa hahah..nanti kite jumpa lagi ya..

demontrasi dari Malaysian Babywearing tentang pemakaian pouch,ringsling,mei tai dan yang lelain lagi.


model-model untuk sesi fesyen ibu menyusu sedang menyiapkan diri memasing..rata-ratanya adelah model bidan terjun tapi depa ni sangat sporting..cayalah




pose sedas dua kat belakang pentas...pakaian depa ni ditaja oleh Butik MumsDreams Seksyen 9 Bandar Baru Bangi

sesi demontrasi oleh model ..ni baju kurung menyusu..besnya kalo dapat sepasang baju kurung menyusu raya nanti senang nak menyusukan anak takyah selak bagai cuma buka zip kat tepi ketiak tu je pastikan kalians pakai nursing bra tuk memudahkan lagi.



pose reramai ngan Ustazah Asni yang cantik manis itu..ni lepas beliau merasmikan majlis..
gambo lelain nanti akan diuploadkan ke muka buku huhu..eh perasan tak gambo si kecil saya takde ..sat lagi akan ade entri khas tentang aktiviti beliau sepanjang 3 hari ini..










4 ulasan:

Elly & Emmy berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Elly & Emmy berkata...

bes tau dapat jumpa mama nurul ari tu... hehehe..kelakar pulak tgk muka mama kami tu..

izzati berkata...

:i:
nk pegi tp xleh...sedihnyer...hubby bru keja..

qasehadam @ nurul berkata...

@izzati

xpe next year pegi tau ade acara penyampaian sijil tuk ibu2 yg berjaya menyusukan anak..satu inspirasi bg semua ibu2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...