Mereka Yang Terbaik..!

9/02/2010

Hari ini sayangggg...



Hari ini sayangku buah hati insang perut segalaa...

hari ini 23 Ramadhan 1431 jika mengikut kalendar hijrah hari ini genap usiamu 2 tahun

setiap kali tiba Ramadhan pasti daku teringatkan tarikh keramat ini hihihi..

pada tujuh malam terakhir Ramadhan 1429 bersamaan 23 September 2008 dikau selamat lahir ke donia ini..

Hari ini sayanggggku..

kau sudah semakin besar dan semakin lasak..juga semakin berat dan mengada-ngada

juga sudah pandai demanding semuanya mahu diturut kemahuanmu..

mak tahu kau suke dengan kasut baru mak tu..tapi maaf kasut tu terlalu berat dan besar untukkmu..kemain lagi ye bergaya ngan kasut baru mak siap catwalk lagi huh..

Hari ini sayanggku..

kau semakin nakal dan lasak juga semakin rajin 'mengemas' rumah

bagus betul anak dara mak ni..rajin sesangat..

mak tau kau dah lama idamkan motor polis tu..tapi..er..er

semalam abah hadiahkan padamu..tapi mak tak berapa happy

bukan sebab dengki tapi risauuu..

abah kata motor tu supaya buat dirimu ralit dan tak kacau mak buat kerje

tapi mak tak boleh sayanggg..mak mesti kena pantau bile kamu merempit ngan motor tu

kang dilanggarnye meja,kabinet,lemari segala..

tapi paling mak risau keselamatanmu..takmahu sejarah hidungmu melecet berulang aidilfitri ini

jadi kalau nak merempit biar time mak tak bizi senang mak buleh perhatikan..

kalau mak tengah bizi..naseb kamula mak akan offkan motor tu supaya tak bergerak

bior kamu tolak la motor tu satu umah pon,nak pomen ke ape suke ati kamu

Sayangggku...

jaga dirimu dan motor baru bebaik..

maap gambo kamu ngan motor tak berapa cunn maklumla..

snap guna kamera henpon baru yang abah belikan tuk mak

sebab kesian mak susah nak berbisnis,salah kamu gak

menjahanamkan henpon mak dah tak pasal-pasal dapat henpon baru..

lalalalalala...

4 ulasan:

Mama Adli berkata...

Salam...
Mama Adli kembali berblogging...
cantiknya motor..adli pun baru beli motor polis tu kelmarin...tapi dia still takut naik motor tu...;-)...tp mmg laju pun..takut tgknya...

Elly & Emmy berkata...

waa.. comel bergaya kak polisi kiter ni.. montok jer paha tu.. geget kang..

qasehadam @ nurul berkata...

@Mama Adli
salam huhu..xpe qaseh ni ponsikit je bwk tp yg xthn tu bgn tido ats moto,nk mkn duk ats moto

shi3la berkata...

hahaha indah sungguh puisi diatas *kagummm*

merempet sakan lahh Qaseh lepas nihh,jgn langgar mak sudah yerrr..

salam kenal yer..rasernyer sayer pestime singgah disini ker dah pernah singgahhh ker..hahaha sorylahh yer sayer nie nyanyuknyer boleh tahannn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...