Mereka Yang Terbaik..!

10/12/2010

Harijadi yang lesu

Saya masak ayam masak merah sebab saya kepingin nak makan nasi minyak kenduri tapi tak de sape pon nak jemput jadi masak sendiri jelaa..suke sangat buh kacang peas kalo masak merah..tetiba teringat nasi tomato mak saya salah satu juadah wajib setiap kali lebaran..huhu

semalam hari jadi saya..tapi tak bape seronok pun meraikannya..kebetulan dah harijadi buleh call orang sampai lebam la kan free je..tapi taktau nak call sape orang-orang yang saya call semuanya macam acuh tak acuh melayan.adehhh

Pepagi dah terkejut melihat berita tentang kemalangan bas ekspress tu,itu belum ditambah dengan kes pembunuhan yang berlaku di kawasan perumahan tempat saya tinggal nih..

kalau sape baca paper metro semalam ade tentang kes tu,sebonarnya pagi Ahad tu masa keluar umah saya memang perasan nampak kereta polis dan ramai warga asing duk kerumun kat tempat kejadian tapi pikir mungkin hal-hal biasa tak pun warga asing yang munuh diri ke ape so tak ambik pusing sangatlaa..

tup..tup baca sokabar metro semalam baru tau ade orang kene munuh,bukan warga asing tapi orang kite dashyat gak kejadiannya..tetiba saya rasa seram dan ngeri yela mende berlaku tak jauh dari rumah kite maknanya orang jahat ade dimerata-rata..

cerita tentang kes tu buleh klik Harian Metro
Psstt..thanks pada yang sudi wish besday saya,tanda saya belum luput dari ingatan kaliannss..

3 ulasan:

Elly Emmy berkata...

tgk ayam masak merah itu .. tinggat masa makan kenduri kat kampung ... tu pun zaman budak2.. selalu ikut mak pi tolong kupas bawang jugak.. sekarang.. nii.. nak pi makan kenduri pun susah.. bila anak kecik ada kiri kanan..kena sendiri masak jugak laa.. uitt.. nanti kalau mama nurul masak lagik... pos kat sini sama nooo.. hehehe..

Cik Puan Nurul berkata...

buleh ja kalo nak nnt post sekali ngn nasik minyak..jemputla makan nnt qaseh kawen hua3..aahkan masa kecik suke gak ikut mak gi nulun org kenduri

ibunurin berkata...

HAPPY BELATED BIRTHDAY.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...