Mereka Yang Terbaik..!

2/02/2011

Ya..saya mengaku saya telah curang..

Agak sukar mahu menyatakan kebenaran tapi itulah yang terjadi...saya pasrah atas ketentuannya...nak buat macammana nafsu telah menguasai diri sehingga saya tergoda lantas terlungkupppp...arghhhh gagal saya mengawal diri meskipun sudah berulangkali mengingatkan diri sendiri..
Kuatkanla imanmu itu..jaga kelakuan diri..setiala pada yang satu,jangan sesekali mencoba beralih arah..jangann...!!
Tapi yala namanya juga manusia punya keinginan yang tak bisa ditahan-tahan lagikk..sekurang-kurangnya saya akui kekhilafan diri lantas menginsafinya(insaf ke..?)..tapi untuk berhenti daripada mengulanginya saya tak pasti(ceh..masih tak serik-serik)
Pedulik la mereka nak kata apa..saya tetap dengan keinginan saya yang tak pernah pudar..nafsu muda yang sentiasa meluap-luap mana leh tahan beb..godaan tu

Nahhh harus saya akui..saya dengan ini menyatakan bahawasanya saya sangat mencintaiiiii beliau yang bernama.....
"
"
"
"
"
"
"
makanann..i lap u so..so muchhh


Dan inilah cinta hati saya yang terbaru..meskipun telah berjanji jujur dan setia dengan encik diet tapi apa boleh buat beliau ini begitu mempersonakan lantas sebagai manosia normal pastilah leleh gak ayaq liur memandang keindahannya..yadda yadda..

mempersembahkannn...
Nama beliau udang mentega,nama omputih butter prawn..tapi ade terbaca kat belog sapa tah saya terbaca dia panggil udang sarang burung kakakaakaka lucu la plak..
adakah kalians juga tergoda....????..

5 ulasan:

Nieza berkata...

alahai sedapnya..nampak pun cun la udang mentega ni kalau saya buat tak pula jadi mcm ni.

Mas berkata...

woww..mas pun tergoda....
terliur ni...he...he..

umialya berkata...

lamanya x msk udang mntega

::Mamalyna:: berkata...

alahai... ape ini.. tetiba teringin nak makan nie... tulunnnnn...

Cik Puan Nurul berkata...

HAA.kalo nak pi kat restoran abdullah chan..memang sedapppp sampai kulit pu ku makan..haha yang ni order je yea..penah buat gak udang mentega tapi tak secun hat ni la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...