Mereka Yang Terbaik..!

4/12/2011

Selain sangat suka membaca,saya adalah pencinta botang..

Sejak kecik iaitu sejak mula tahu membaca saya memang suke membaca tau..yang saya ingat masa darjah 2 saya dah mula pandai baca novel yang tebal..ingat lagi kisah yang saya baca tentang anak tiri yang terseksa hidup ngan mak tirinya sedihhh sangat cerita tu meleleh air mata bila bacaa..saya ngan mak saya punyai hobi yang sama suka membaca maka setiap kali pinjam buku kat library sekolah kiteorang akan gilir-gilir membaca uhukss kadang-kadang tu kan saya ada tabiat peliks sikit dedulu kalo nak makan nasik mesti sebuk je nak membaca sekali ikutla baca majalah la,buku ke or sokabar ke sebab tu sokmo la tercekik tulang ikan hahahah..adik-adik jangan ikut yea perlakuan inii hihihi.. ikutkan nak tunjuk gambo koleksi bahan bacaan saya iaitu novel-novel kesayangan dan apa saja la majalah ke apa tapi sebab kesemua bahan bacaan saya tu udahh disimpan molek-molek dalam storage box tunggu Qaseh dah tingkatan 5 dikala beliau tak berminat lagi nak mengoyak dan menconteng buku-buku baru boleh keluarkan hihihi..so layan dulu gambar-gambar kat bawah ni yeaa..eksklusif dari workshop Tecik Craft Gambar-gambar ekslusif belum pernah ditayang kan kepada sesiapa uhuksss..bajetlaa orang teringin sangat nak tengok kuikuikui... antara sebahagian button yang ada..yang dapat hadiah join contest pun ade..yang dibeli lagik la ada asal nampak mesti nak beli sampai tak sedar dah boleh buat meniaga lak kuikui..tapi saya tak pernah pikir nak jual selain untuk kegunaan tecik craft ia juga merupakan koleksi yang amat disayangi..
ruang ilham saya...suke letak order-order yang dah siap atau apa-apa aje yang sukati nak letak hihi
uhuksss abaikan ruang yang agak semak mata memandang nih hihi tak cantik macam workshop crafter yang lain..mesin jahit kecil Tesco mari jarang jer digunakan pasal saya memang tak expert menjahit guna mesin yeaa adik-adik tu saje suami belikan supaya saya tererr menjahit guna mesin..gambar dah ambil lama awal tahun baru ni..sebelum ni saya menumpang kat bilik Qaseh untuk kerja-kerja menjahit kini saya dah punyai ruangan sendiri lebih bebas dan selesa tapi masih diganggu oleh beliau hihihi..

di sini gak saya bergusip dengan kalianss kekadang tertido sambil jarum masih ditangan uhuksss..

Juga nak bagitau bukanlah semudah yang disangka bila kita memilih tuk jadik WAHM ni penat takyah ceritala semuanya terpulang pada kita membahagikan waktu bagi saya kalau saya ni bekerja jangan haraplaa saya nak buat semua ni..saya tengok ada beberapa orang yang kononnya macam berminat nak jadi crafter dan sebagainya tapi tak mempunyai byk waktu asyik bizi so nasihat saya pastikan kalians punyai waktu lapang selain minat yang mendalam jangan sebab nak ikut or tiru orang takut nanti tak kemana semuanyaa..saya juga asalnya bermula dari hobi...paling penting carilah identiti sendiri jangan hanya terlalu bersandarkan hasil kerja orang lain..

4 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

yang beutron 250g tu ala2 yg 1st bottle from the left tu.

Alaa...terpana melihat bilik craft mu ituu.kemas tersusun:)

Cik Puan Nurul berkata...

yg button bulat2 tu ekk..ke yg kalerful ade mcm bntuk2 tu memang ade button beutron pun huhu..tp masih xbyk kaler dan bentuk yg ade mau yg lain lagikk..

kemas jadahnyaa aku punyela pikir byk kali nk letak pic ni segan sbb workshop kite biasa2 je guna brg2 recycle je wehh toolbox yg laki punya,kabinet lama..mmg byk guna brg2 lama yg diberi nafas baru huhu..

ibunurin berkata...

banyaknya butang....suka tengok..

saya pun suka membaca. sampai skrang kadang2 sambil makan, sambil membaca... tapi, tak boleh buat depan hubby, nanti dia bising..heh..heh...

Eida elHakim berkata...

wehh.. byknya botang.. berbalang2 tuuu..

pasal dak emmy tu.. dia dah tunjuk gaya nak berjalan.. bila kita ajar dia tateh.. dia dah mau lurus kaki dan berjalan.. lepas tu la ni dia dah mula berdiri sendiri.. nampak ada kemahuan nak belajar berjalan.. tapi tu laa.. dia tak berapa yakin.. takut-takut lagik.. lepas tu elly pun ngedik nak kacau dier..
tak laa rasa risau tengok perkembangan dia tu.. kena bagi dia masa utk belajar tateh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...