Mereka Yang Terbaik..!

11/09/2011

Bermalas-malasan

Adeh tak tau napa 2-3 hari ni penyakit M semakin menjadi-menjadi..berjangkit dengan siapa pun tak tahu..
hari ni lagikla bertambah-tambah lemaunya..
lepas raya haji rasa cam nak tido je seminggu aci dak gitu.?
seriyes rasa lemau sangat..
nak makan pun nak harapkan orang lain tolong masak tapi takde bibik yang boleh dipergunakan alaaaa..
malasnya rasa..
stok daging rembat dari kampung ada banyak dalam peti sejuk..
tapi mood nak memasak kelaut dalam..
buat masa ni tak koser nak hadap daging tau..
kesian sama incik gigi merana sentiasa beliau..
nak dicampak jejauh beliau kang di katanya tak mengenang jasa..
maka bertabahlah aku menyimpan incik gigi yang selalu sakit-sakitan itu..
nak hapdate blog pun selalu tak berkesempatan..padahal banyak je menda nak ditaip tapi seperti biasa..
mood berblog telah pergi jauh berlayar sekejap ada sekejap takde..
dalam lemau-lemau gini..
nah siap gak satu entri..ohh yeahhhh

P/S : Aku nak kuruskan badan!!!!

3 ulasan:

::Mamalyna:: berkata...

dah tak lalu nak makan lauk daging dahhh... balik pjaya ari ahad, memang ari senin tue masa tuk tidoooooo jer... malas bebenor... satu ape keje rumah pun tak buat...

gedek! berkata...

kalau nak kuruskan badan, kena jauhkan diri dari stok daging tu....!


haha!

Cik Puan Nurul berkata...

ejan
sama la abis apa nak di makan ni

ankel gedek
wahhhhhhhhhhhh..betul tu memang sedang menjauhkan diri pun nun daging selang senjengkal je dr mulut ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...