Mereka Yang Terbaik..!

2/06/2013

Hadiah untuk diri sendiri

Maaf lama tak hapdate belog bizi ya sayang-sayang semuaa..

setahun dah berlalu..perjalanan yang amat berliku..
pengorbanan yang cukup besar..
namun ia tak mengapa.sebab menjadikan kita lebih kuat dan tabah



Terima kasih pada si dia yang telah menghadiahkan aku  Si hijau pudina ini..eleh dia pun rembat gak sepasang si Merah Berapi lagi..serius selesa,lembut dan ringan ia sangat sesuai untuk berlari ok..boleh dilentur bagai..

selama ini aku bertabah pakai si ungu yang udah koyak dan tidak sesuai dengan aktiviti membako lelemaks
tak selesa dan menyakitkan..maklumlah si ungu tu tak berjenama..murah2 je namun jasanya amat besar
dari aku demok sampai dah tak demok huhu.

3 ulasan:

Aku Ibu Muda berkata...

tgok entry ni baru tringat kasut sukan yg dh bertahun beli tp pakainya sekali sekala je...hohohoo

Daddy Ziyyad berkata...

happy running!

kasut utk lari ni mmg kena beli yg mahal sikit, sebab utk protection kaki kita...kalau injured, langsung kena cuti bersenam lama...lagi rugi..hihihi

Hayatie berkata...

Aku pun nakbbeli..tapi konpius ada yg tapak tebal ada yg nipis. mcm nak gi jejalan je..tak pernah ada kasut sukan..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...