Mereka Yang Terbaik..!

3/22/2009

SOLID FOOD


hrmm diam xdiam ank aku dh nk msk 6bln huhu rs cam skjap je,hakikatny mcm2 perkara aku lalui spanjang membesarkan ank slama stgh thn ni.now dia dh mula utk menikmati mkn pejalnye yg pertama senorny sblm ni aku tlh 'dipaksa' byk kali olh manusia skitar aku spy memberi bucuk aku tu mkn sjk lam pantang lg oh kejamnye mrk itu.ttp sbg ibu kandung kpd bucuk aku tu aku nekad n ttp mempertahankan kputusan aku lantakla pe org nk kata.apelah slhnye ank aku tu menikmati kelazatan susu ibunye dahulu.punye la smgt aku bgn pg msk bubur nasi n tapis lam mangkuk,utj sdpkan lg aku tambah susu perahan yummy..ank aku kemain suka lg bila aku sua kan sudu lam mulut dia.rasa bahagia je hati bile tgk ank dh kenyang menikmati makanan hasil air tgn sendiri..org kata ank akn lbh dkt dgn kita kalo kita sndiri yg mskkan mknn utk mrk mkn tul tak.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...