Mereka Yang Terbaik..!

4/17/2010

Peristiwa yg sangat tragis..menyayat hati

Kenapalah nasebku ini selalu saja malang..tidakku sangka haku akn lalui satu episod yg sangat menyayat hati dlm idupku sudahla sakit perutku belum hilang..ditimpa tangga masalah pula sobs..sobs

Haku sangat sedih tapi dalam masa yang sama haku sangat marah...grrrr..grrr..fire!..


muka minta kene lempang hukuman diringankan...eh ape kaitan beliau dlm ini cerite..hoh



Beliau si kenit yg obses dengan henpon sony erricson P900 haku telah 'memandikan' henpon ku itu lam j******.lalu ia kesejukan dan tdk mahu berfungsi..macam mne leh terjadi??haha mmg sgt pnjang ceritanya haku yg sedang terbaring atas sofa maklumla sakit perut tak sedar si kenit bw henpon masuk lam bilik air sehinggala ku terdengar bunyik air brkocak dan suara si kenit menyanyi riang lantas naluriku merasa ada something wrong ni..lalu haku memecut dgn laju utk menyelamatkn henpon ku yg sudah nyawa2 ikan..




Haku merasa sangat sedih..huwaa dhla henpon tu yg paling lame haku pakai..byk pahit manis bersama beliau wlpn dh lusuh tp henpon tu tahan lasak wlpn byk kali terjatuh,nyaris hilang namun beliau tetap memberi khidmat yg cemerlang..tapi bkn haku yg sedih beria2 tapi si kenit mengamuk2 menangis bengang henpon tu dh rosak..xbleh beliau nak tekan2 pastu gelak2 tgk video diri sendiri..aduii puas pulak haku nak nak memujuknye..





Incik Abah yg merasa bersalah cuba membri bantuan CPR kpd henpon itu namun gagal..Incik Abah lupa nak kunci pintu bilik air luar dan beliau juga yg memberi si kenit main ngn henpon tu setelah didesak dgn kekerasan olh si kenit..huh si kenit bkn saje obses ngn henpon ku itu tapi juga pantang nmpak air pasti diterjahnye sememangnye haku sering mengingatkan supaya pintu bilik air sentiasa dikunci kebetulan Incik Abah terlupa dan terjadila peristiwa malang itu..







Pagi esoknye haku rasa sedih bile mengingati saat2 indah bersama henpon ku itu sambil berangan kot2 dapat henpon baru.Sebenarnye henpon ku itu asalnye ia milik Incik Abah.Beliau beli mase bujang2 dulu tapi kendiannye beliau tukar ngn henpon haku sbb suasana pekerjaan beliau yg agak tidak selamat nak bawa henpon canggih2 wlpn berat haku ikut jela NAMUN kira dua bln sebelum kami menikah henpon ku itu telah hilang di samun olh penyamun jahanam yang telah memecah masuk lam umah bujang Incik Abah..so Incik Abah suh haku amik jela henpon beliau sbg ganti dan beli henpon murahan tuk beliau guna..





TETAPI xsempat nak berangan bagai..o mak kau terkezut den..henpon ku itu kembali bernafas sambil terbatuk2..caitt ingat dah 'pergi' rupanye beliau koma sekejap maklum agak seksa dimandikan dengan air @#^*>%..betul2 tahan lasak la henpon ni masuk air pon leh elok lagi padan lah dengan harga beliau dulu riban2 gak la bleh dpt motor 2nd sebijik..alahai xdapat gak merasa henpon baru..sobs

3 ulasan:

Three Musketeers berkata...

Alahaiiiii, ingatkan aper dier tadik. Cute btul entry kali nie. Pasal handphone rupernyer. Tapi, yer la kan, biler kiter dah lama guner handphone tertentu, mesti raser sayang kan? Hehhehehe...:D

qasehadam berkata...

yuhuu..sori wat kalians terkezut..yela mende dh lame pakai mst la syg..dh tentu byk mende2 ptg lam tu termasuk pic mase muda remaje..uhuks

bizzonline berkata...

wakaka..
sian dia x dpt enpon baru.
koma kejap enpon tu ye..
bgs la pd yg kasi CPR tu ek..
btl2 xpert

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...