Mereka Yang Terbaik..!

4/22/2010

Rasa loya kalau...

gambo hiasan-cam tingin je nk makan kat sini dengo cite cam beh je burger depa lalalalalaa

Tajuk entri agk mengerikan jerr..ahaks xdelah haku cume nk cite sejak dua mnjak ni haku tetiba rs geli dan ragu jaa nk mkn kat luor..bkn luor pintu umah ye yaangg..ni mst sbb haku terbace kat blog org tah biler tah ade cite pasal kaki ong..ong gedek2 si katak lerr lam mee gureng..


Start dr situ haku dh muler rs ragu2 wlpn kepingin gak nk mkn kat luor ye ler asik mkn mskn sndiri sesekali nk bg coti pade dapur dan periuk belanga sebonarnye haku ni bknla jnis mmilih kalo nk mkn sbb aku ni jns sker mncoba ape saje janji halal n marbeless..


Situasi-situasi yg membuatkan haku selalu diserang sindrom morning sickness



situasi 1 :


Kalo p mkn kat restoran ka kdai mkn ka pelayan kedai pakai ketat2 dan sheksii2 tp pakai tudung pastu pakai mekap2 tebal2..dh mcm pompuan murahan mane tah..haku xder lah nk mntah tp rs amat tak selesa loh dan..arrghh xleh lah nk ckp hape yg haku bygkn..


situasi 2 :


Makan kat foodcourt murah je pastu pelayan tu dok selesema dok gonyoh2 idung xabih2 dah tu time kite nk minum dia dok sroott..sroot cecair ijau kt idung yakkss..pastu kan dia antar order mee gureng ade telor separuh msk lah dok meleleh ats pinggan pastu kan gonyoh blk idung dia..pastu..pastu haku rs mau pi ladies cr incik sinkii.



situasi 3 :


Pelayan muke berminyak,kuku panjang itam rambut serabai dtg bw gelas minuman kat meja..xlame pastu pelayan pompuan pkai tudung senget bw hidangan mknn..


situasi 4 :


Haku gastrik xsihat nk cr toilet gik msk toilet kat bakang kedai mkn..toilet lak dh rupa cam kene muntah raksasa jerr adoyaii..pastu biler kuar je nmpk segala tok nenek sedara mara mickey n minniey main sek2 bom2 kat tepi dapoo..cik meow duk tepi2 jer pndang dr jauh2 xbani nk dekat tgk mickey bdn skit pnye tembunn daa.


Whooa senornye byk gik tapi haku xberdaya nk tulih gik bimbang mntah ijau lak..

Haku tak perlukan restoran yg mahal2 mewah utk mnjamu selera tp tahap kebersihan tu yg pnting kalo tndas pn dh kotor gilerr cuba lah pikir cmne lak dgn org yg msk mknn kiter tu.

Apalah salahnyer kalo pekerja tak sihat suh blk umh je berehat tak pun pakai lah mask ke hape kan..xperlula pelayan tu cntek2 or sheksii tp cukupla nmpk sihat,kemas dan bersih .




**awas entri ini agk meroyans kan so jgn amik ati yea**

2 ulasan:

BIONIC WOMEN berkata...

salam..
adoyai..kita ni samalah kot..saya pun kalau pelayan anta makanan mesti jeling katkuku dia..pastu kalau kat kedai jual roti cnai mesti tengok tukang buat roti tuh...kadang2 geli tgk.
satu ag kalau g kedai yg gelas air dia platik..mesti intai betul2, kadang2 ada itam2 macam daki..eii geli nak minum..
huhu..x suka citer...geli kan?kan?kan?

qasehadam berkata...

yup btul tu..adeh jgn sebut lelebih kang mntah ijo sape nk mop kang kkuikui

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...