Mereka Yang Terbaik..!

4/02/2010

Si kenit dan meoww..cak..cak..cak

Kami sekeluarga mmg ske sgt ngn kucen..aku sndri ms kecik2 dulu mmg rajen mmbela kucen.Abah Qaseh lak kalo mkn kt restoran ke mne kucen2 kat ats jln tu pn akn turut 'dibelanje' mknnye..Qaseh lak mmg ckp ske kalo nmpk ngn kucen..dh lame nk citer sal minatang kesygn nabi besar kiter ni hahah.

Kucen2 kat pic bwh ni kucen2 adik aku bela kat kg ms pic tu amik time posa lps bleh lak kucen tu tido lam stroller Qaseh..alkisahnye pas blk dr kg Qaseh dh pndai nk panggil kucen nyiau..nyiau cak..cak..cak(sore mnje mcm pggil kucen nk mkn)asal nmp kucen kt mne2 kat tv ke kt jln raya ke mst dia pggil cmtu..rs sweet sgtt sbb Qaseh dh ckp knl ngn kucen wlpn time tu umr dia lum sthn lagi.smp skrg pn Qaseh akn pggil kucen siap wat sore kecik penuh manjer lagi ahaks..

Skrg kucen2 ni dh besar remaje,tiap kali blk kg Qaseh mmg happy sgt dpt main ngn kucen ni mne kucen tu pegi akn di kejarnye smpai bwh katil pn hihihi..mule2 kucen2 ni rimas gak lamer2 depa lak sker polow bile Qaseh main kat luar umah.Biler kat umh sini Qaseh slu gak rindu kat kucen2 tu pantang nmpk kucen kat tv dia akn panggil2 pastu amik patung bear Pinky peluk2 smbil gosok n wat la munyik kucen dia tu..

Qaseh ngn Pinky..bkn aku xnk bela kucen tp aku rs ssh nk mjaganye lbh2 lg Qaseh msih kecik pastu aku lak duk umh apartment sian plak aku ngk kucen yg terkurung je ckupla kami ni je yg cm terpenjara uwaa..pnh gak ade kucen yg nk tumpang tggal tp kami terpakse mnyuruh beliau tggal dulu dgn mrk yg lbh memerlukn beliau tuk peneman kala snyi eceh..

ni lak Qaseh ngn Incik Katak,ank patung yg abah Qaseh bg ms kami bersinte2 dulu ni.Aku xpnh main pn ala aku mne sker ngn ank patung bagai,mmg nk wariskn kat Qaseh pn hikk..hikk


Incik Katak ngn Slyvester ke hape tah kucen musuh Tweety si burung kenet..kucen ni pn abah Qaseh bg ms mule2 bersinte2 dulu tp Qaseh xbape sker..huhu


**nanti biler Qaseh dh bosar skitt bleh la aku mmikirkn nk membela brg sekor dua kucen..hrmm

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...