Mereka Yang Terbaik..!

5/12/2010

Saya sangat jelesss

Ooohhh memang saya sedang dalam mood kejelesan yang melampau..bolehkah gune ayat seperti itu..yuhuu ehh kat sape plak wanita jelita ini tiba-tiba cemburu buta tak memasal..nak wat cemana saya nih wanita biasa pasti tak lepas daripada perasaan cemburu itu
nahh saya sangat jelesss biler ....sile abeh kan ayat ini kalo betul anda dapat tepukan gemuruh yadaaa..erkk bior acikk je le yang ngabehkan ayat tu dan sambungannye..jeng..jeng

  • ade orang yang maintain sekeremping walau makan sebanyak mana pon,walau dah beranak pinak tak kira laki ke pompuan contohnye abang iparku itu dari remaja bawak ke kawen sampai arini makan lebih saje dari orang lain tapi badan alahai...
  • ada yang takyah susah payah cari duit goyang kaki pon leh dapat duit..eh ade ke??belasah jelah macam la acik nih gi kerja opps tapi acik pon xgoyang kaki yer goyang penyapu ada laa..
  • jelessnye dengan Qaseh sebab buleh gelak kuat-kuat,guling sana sini bile panas buleh tanggal baju buang merata siap tayang perut muncit dia tuh..
  • jeless lagik ngan Qaseh sebabbb...walau banyak mana dia makan orang akan tepuk tangan 'horee bagus nanti cepat besar' tapi kalau haku yang makan nasi bertambah 'haii..mane tak tembun blabla..bla..
  • jeless lagik nape Maya Karin cantik sangat dan nape Lisa Surihani begitu ayu..lalalalala

Asik jeless je kan..ala bukan jeles yang akan musnah hidup orang pon heheh..kadang-kadang cemburu nih ada baiknya biler kita akan tingkatkan lagi usaha kita supaya leh setanding ngan orang kite jeless tuh takpon jadi lebih baik lagi hahahh..

dan acikk masih jeless lagi nih...hihihi

5 ulasan:

BIONIC WOMEN berkata...

uih..kita dah pun jeles terhadap point no 1 tu..
adik haku itu, makan teramat banyak tapi badan macam lempeng..tapi still lum kawin
tapi haku ini, dah hampir 2bulan x makan nasi tau..tapi sekilo jer turun..huhu

Bunga berkata...

setuju3.. saya pun jeles jugak.. terutamanya yg part no. 5 tuh..heheh

qasehadam @ nurul berkata...

@BIONIC WOMEN

hahah yekle laki2 ke adik tu mst dia kuat isap rokok kot tuh payoh benor nk gemuk..jeles sgt kn

qasehadam @ nurul berkata...

@Bunga

yeee..nanti kite mst lebih santek drpd mereka itu hihihi

Three Musketeers berkata...

Hahahaha, Kalau camtue, saya pon nak jeles gak...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...