Mereka Yang Terbaik..!

5/06/2010

Si kenit pon berkursus

Kalo aku sibuk berkursus Qaseh pon same laa..yela dia kn ikut je mane aku gik haha..so bile org sibuk berkursus dia pon sibuk gak ade ajela yg nk dibuatnye..huhu sape kate ank yg fully BF xtau berdikari..mmg Qaseh manje suke sgt kalo baring nak dok bawah tiak,tgk tv mesti nak sandar2 kat badan org..tapi bile gik tmpt org tau lak dia cr kwn nk main.Anak2 yg dapat perhatian lebih dr ibubapa sbnarnye lebih berani sbb dia tau mak pak depa akn slalu perhatikn mrka.
anak2 zaman sekarang
biler xmain tido la..mase ni aman skit nk berkursus huhu

balik umah pak ngah main motor sepupu dia..tp bkn minah rempit tau

Haha pasni mmg abah Qaseh kene belikn gak motor sebijik..dia naik smp xnk turun igtkn dia tkut bile motor tu bergerak rupenye dia lagik seronok,jatuh motor pon nangis kejap je pastu merempit blk..


4 ulasan:

princeduyong berkata...

ragam anak-anak...seronot..

Azrina berkata...

jahraa tau tak aisyah setat berjalan masa aLong pi kursus aritu (kejap taip AKAK kejap taip ALONG hahaha) belasah ajerlah kan. Masa kursus aritu dia boleh jadi friendly dan boleh adapt dgn anak2 habibah ko...anak2 habibah 4,5 thn dia boleh joint sedangkan dia baru setahun 2bln masa tu. Dia yg sebuk menepok tangan menjerit time kursus tu hahaha. Ada hikmah pi kursus aritu sbb dia terus jalan tegap.

qasehadam berkata...

@princeduyong

ye ilang tensen dibuatnye

qasehadam berkata...

@Azrina

ha tgkkan dia tgk member2 leh berlari dia pon smgt skali.budak2 ni sonok nk main bile tau mak depa pon ade skli..qaseh klao dia nk main ke dia lg sonok kite ade skli..rs selamat kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...