Mereka Yang Terbaik..!

5/07/2010

Kasihan ibu ini

Andai hasrat seorang ibu tuh tak dapat ditunaikan memang menyedihkan.. takkan nak biar ibu tu hanya mampu berangan sahaja hahah..sape pulak ibu yang kuat berangan tu..teka lah sendiri..
sajer ku nak wat list hadiah hari ibu la kononnye padahal tak de dapat pon

ni hadiah hari ibu yg lepas sandal clarks pancake coral aku tak pakai sgt lagi pon harganye agak mahal bagi seketul sandal begini.. lagi selesa pakai crosc olivia plum ku ini..bebas kemana aja kaki pon tak sakit


antara hadiah yang ku angankn dan pastinye ntah bile akan dapat huhu..takpe ku berangan je le..



aku memang dah lame nak closet gini malas dah pakai almari kecik2 biar besar senang leh sumbat segala bagai nak cari barang pon senang tiap kali gik IKEA aku mesti tengok bende alah ni..


sebagai seorang surirumah ini antara gadjet yang wajib kene ade..haha aku dah lame nak tukar blender yang ada sebab kelembapan nye dan teringin gak nak mesin jahit yang canggih.pastu nak periuk yg stim yg besar sebab aku suke makan masakan yg kukus2 nih



kalo duit terlampau berlebih bleh la gak gik coti2 Malaysia agak jeles gak tengok orang lain bercuti sepanjang tahun huhu


itu hanye lah sebahagian dari list hadiah yang aku nak..tak dapat pon takpe nih baru hari ibu hihihi lagipon kutahu duit bkn jatuh dari langit nk minta macam2 ye tak..
sebenarnye yang paling aku nak...nak tido puas2 sampai petang bangun je semua dah tersedia kuikui..bolehkah..?


dan
pada semua ibu2 yang ada yang baru nak jd ibu ke..pasan jadi ibu ke heheh daku ucapkan
selamat menyambut hari ibu dengan ingatan tulus ikhlas maaf zahir batin
makan ketupat tu nnt jgn lupa org kat sini tau..opss

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...