Mereka Yang Terbaik..!

6/02/2010

Teringin lah pulak


Tetiba rindu nak beranak kecil lagi...rinduu..nak cium pipi bambam nak gosok-gosok tapak kaki yang kemerahan kecil dan cumel gerammm
rindu nak tengok mata bulat si kecil yang suke memandang sekeliling..
rindu pada rambut lebat si kecil yang halus dan wangiiiii..jeee
rindu tangisan si kecil minta disusui..di dodoi bile nak tido..

Si kecil yang selalu terlentok di bahu,atas dada dan celah tiak bile tertido kekenyangan selepas menyusu..
tersengih..bile diagah-agah
sepanjang masa nak mengempeng dalam pelukan si ibu..
waaaa...rinduuuuu

Beban itu seolah hilang saat menatap si kecil..
masih sayang gak pada si kecil dirumah ini
walaupon beliau sudah pandai memerintah segala...

:woooh:

2 ulasan:

Uda berkata...

kalau dah mcm tu perasaan nyer.. taun depan elok benar tu... qaseh pun dah 2 taun lebih.. hehehe

qasehadam @ nurul berkata...

@Uda
heehe yele tu nih kes jeles nengok org beranak kecik la ni..hikhiktapi mmg dah lama teringin pon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...