Mereka Yang Terbaik..!

8/13/2010

Lagu nostalgia pilihanku

Salam tetiba semalam saya wat contest dan juga giveaway sebenarnya memang dah lama pun plan nak buat tapi bimbang kesibukkan yang melanda membataskan diri ini ihik..sengaja saya buat dua kategori so bagi yang malas nak tulis entri pepanjang tuh bulehla join GA je tapi kalo hok rajen mengarang silerlah join contest..nape wat lagu raya? posa baru 2 hari dah sebuk ngn lagu raya.ecehh nak tau napa sebab mana ada orang nak dengar lagu raya bila dah hari raya or lepas raya mestila orang dengar sebelum raya ye tak barulah keterujaan nak beraya tu ade..

Asalnya nak wat contest gambo-gambo raya tapi yang tu baik buat lepas raya nanti time besday saya ke uhukss..so silerr la snap gambo candid raya yang lucu-lucu ekk raya nanti..
Saya sengaja tak war-war kan jumlah dan apakah hadiah yang menanti saje kasi suprise..adelah sebabnya yang penting saya ingin sekali membaca kisah kenkawan diluar sana mengenai nostalgia lagu raya kalians dan pastikan kisah itu benar belaka dan diceritakan dengan penuh keikhlasan..ihiks..

So saya pun ade gak lagu raya yang digemari selain lagu Allahyarham Sudirman yang satu Malaysia pun suke ade gak satu dua lagu yang bisa membuat hati ini terbuai dek kenangan..antara lagu yang mengingatkan zaman kanak-kanak lagu Hari Raya Hari Bahagia-Ideal Sisters,Rindu Syahdu Dihari Raya-Nurul,Bersama dihari Raya-Cenderawasih(bes lagu ni walaupon dinyanyikan 2 orang gadis india terasa hari rayanya) dan banyak lagi la..kat sini saya tepek gak bidio klip lagu yang selalu wat saya teringat kampung halaman.






Itulah antaranya kalian pun mesti ade gak kan satu dua lagu yang menusuk kalbu..so janganlah simpan kisah menarik tu dalam lipatan kenangan meh la kongsi sekali buleh menang hadiah lagi..saya tengah baik hati raya ni..

2 ulasan:

::Kak Sambal:: berkata...

lagu raya nie macam2 org nyanyi kan...walau ada yang lagu baru, tp lagu lama jugak menusuk kalbu...

Cik Puan Nurul berkata...

@::Mamalyna::

yup berul tuhh..munkin genre muzik skrg yg xbegitu sesuai bygkn kalo lagu indie tu dibuat lagu raya,kesyahduan tu kurangla terasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...