Mereka Yang Terbaik..!

10/20/2010

Di mana Kan ku Cari Ganti



Semenjak minggu lepas asik nak dengar lagu ni je lebih-lebih lagi bile tengok kat Astro ade tayang gak..lagu ni memang kesukaan ku sejak dulu lagi walaupon kini dah dinyanyikan semula versi 2010 lagu ni still bess bagusla depa tak ubah melodi cuma dinyanyikan semula mengikut stlye masing-masing..

kalau dengar lagu ni kan mesti nak mengalir je ayo mate ni sobsss..cehh

2 ulasan:

BIONIC WOMEN berkata...

best kan lagu ni? me pun suka

Elly & Emmy berkata...

emm. sungguh mendayu-dayu.. sgt sedih menahan kerinduan yg tak tertanggung dihati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...