Mereka Yang Terbaik..!

11/26/2010

Dari mana dia masuk kat situla dia keluar..!

Mari melucah di hari Jumaat yang sangat indah ni..what..?melucah takde keje dah ke..?oh tidak jangan cepat menghukumku atas penulisan ini..korang ada anak-anak yang banyak soal tak,atau bahasa yang lebih manis mulut murai..eh jap sebelum cerita lucah 18sx ni melalut lebih jauh..kalians nampak tak perubahan dramatik terhadap belog kesayanganku ini huehue..(macamla orang perasan sangat)saja nak tukar imej kan tak lama lagi nak masuk tahun baru emm..ingat nak tukar header gak tapi takda masa dan kudrat nak create header baru..tengokla nanti-nanti emm designer kat luar sana ada masa tak..huehue..
Cukopp...orang nak cerita kisah lucah lak ni(lucah sangatkahhh..)
Pada suatu masa dahulu ketika lagu rock 90an jugak rock leleh sedang berada dizaman kegemilangan ada empat orang budak sekolah rendah yang takde keja berborak sesama sendiri
''pe nak jadi ngan kita ni sampai bila nak hidup gini..duit takda kerja malas..''salah sorang  yang berkulit putih bersuara..eh silap dialog daa dialog yang sebetulnya..
''eh korang tau kat mana baby keluar..''nah ambikk ko selamba badak keluar dari mulut budak belum cukup umur datang bulan pun belum.
Kenkawan yang lain berpandangan sesama sendiri sambil memikirkan persoalan yang sekian lama membelenggu pemikiran mereka mana taknya..selama ni kalau main 'kahwin-kahwin' terus je anak patung takpun kucing belaan mereka jadi baby..tapi cemana baby tuh terhasil atau keluar dari badan sungguh mereka keliru dan tak tahu menahu.
''ha..aku tau rasanya keluar ikut mulut kot..''jawab sorang budak yang tak berapa nak cerah kulitnya sebab tak pakai fair and lovely.Motif jawapannya sebab teringat cerita hantu tahun 80an hok NorKumalasari berlakon tuh kan baby keluar ikut mulut..sereeemmmmm.
Disebabkan tak mahu pecah otak memikirkan jawapannya masing-masing ambik keputusan drastik untuk merujuk soalan perah otak itu kepada ibu memasing sambil menyerah nasib kalau kena sound memang nasibla paling tidak kena piat kat telinga je pun..
Beberapa hari kemudian masing berjumpa..semua orang dah tak sabar nak tahu jawapan yang sebenar..rata-rata mak memasing memberikan jawapan yang selamat seperti...
''keluar kat situlaa..ala kat situla..''takpun ''nanti dah kahwin taula..'' jawapan yang langsung tak menarik malah tak meyakinkan langsung kecuali jawapan yang diberi oleh mak si budak yang kulit hitam manis.

''kat mana dia masuk,kat situ la dia keluar...''jawapan yang ringkas penuh bermakna..
adakah jawapan itu memuaskan hati semua bebudak yang sangat ingin tahu tu..tidaakkkkk
sebab jawapan tu menimbulkan soalan perah otak yang lain plak
''abis tuu kat mana lak dia masukkkk......?huwaaaaaaa sila jawabbbb ibuk-ibuk bapak-bapak sekeliann

Cerita di atas adalah kisah benar yang pernah berlaku..nama-nama bebudak yang terlibat tak dapat disiarkan berikutan memasing dah beranak pinak  so memasing sudah tentula  sudah mendapatkan jawapan yang tepat lagi meyakinkan..motif cerita ni diriwayatkan semula sebab baru-baru ni ada beberapa kenkawanku yang anak memasing yang dah mula bertanya dari mana datangnya baby..soalan yang biasanya agak sukar tuk dijawab mak bapak..tul tak..agak-agak apakah jawapan yang paling sesuai untuk diberikan kepada anak-anak paling tidak dapat menutupi mulut mereka daripada bertanya soalan berbangkit pulak..huehuehue

psst tak lucah sangatkan cerita ni harap lembaga penapisan memberi kelepasan ...

2 ulasan:

maya amir berkata...

hahaha...budak2 yg sgt telus dan jujur;)

Tanpa Nama berkata...

terima kasih amigo! besar posting!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...