Mereka Yang Terbaik..!

12/13/2010

Bakal babysitter terbaik..korang ade..?

Lihatlah bakal babysitter yang telah menunjukkan sifat-sifat keibuan yang begitu terserlah ketika menjaga 'anak-anak 'belaannyaa..

Ada gaya seorang supermodel tak..kes suka sangat menonton America's Next Top Model lantas turut berangan-angan..


Walaupun bizi melayan anak-anak masih sempat menjawab panggilan telefon kenkawan (padahal teponnya non ado) bagi memenuhi tuntutan kehidupan seorang mak orang yang suke bergosippp.



Sangat gigih dan penyabar dalam memberi khidmat yang terbaik buat anak-anak belaannya berlainan spesis dan bermacam ragamm..




Dodoi anakku dodoii..tidoo sayang jangan nakal mama nak gik makan coki-coki plak ni..begitula gamaknya lagu yang dilontarkannya..






Hakikatnya babysitter terbaik tetap mengamuk dan berguling-guling dilantai pasaraya sekira kemahuannya tidak dilayan oleh pihak yang berkenaan..





7 ulasan:

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

heheee.. cumei jee..

TopsyTurvyMum berkata...

Hehe..
meh la sini babysit si Amjahhh ni...ekekeke
Tak tahan tu smepat lagi bermesyuarat tingkapp kat imaginary phone:D

AcuRose berkata...

alala...cutenyer babysitter.
kalu camni acu pun nak hantar lah..
tpi baby nya non ada lagi lak..hehe

Cik Puan Nurul berkata...

aisumi:hehehehe..meh picit pipi shaye

TTM:Amjah dah besar gabak bkn baby lagipun beliau ni pemalu lagik2 dgn bukan muhrim cam amjah takut terpaut sayang plak auwww

acu:hehehe silerrr2 jgan segannn..FOC je pun hehe

Elly & Emmy berkata...

hehh.. kak Q dah ader 2 org adik.. pandai nyer dia jaga adik2.. hehehe tapi kalau kak Q gamuk.. abis laaa..

::Mamalyna:: berkata...

hehehe.... part nangis tue comel jer...

shelliey berkata...

somel btol budak ni..geraammmmm..gigit skett..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...