Mereka Yang Terbaik..!

12/10/2010

Artis yang manis vs Qaseh yang jebik

Haaaa..nak tau kan sapa yang kami temui tadi dalam cerita tadi kan..nilah dia kalians teka sendiri la yeaa..yang pelakon wanita tu saya dah jumpa dua kali pertama masa jumpa kat Jom Heboh masa tu dia buat kuiz tentang rancangan Nona kurus je beliau time tu..tapi dia memang lawo la..yang lelaki ni dah tentunya pengarah,penyanyi juga pelakon yang berbakat besar serta kaya lagik raya huhu..studio dia kan dekat Cyberjaya je Tak terfikir pun nak amik gambar ni mule tu saya wat tak reti jela tup-tup abah Qasehla cam biasa suka ati je dia suh depa ni pegang Qaseh..tengok jebikk takut dia tu yang gambar jadik gegar-gegar risau Qaseh meraung kat situ

Qaseh yang kenkonon malu dan segan nak bergambar ngan orang yang tak dikenali ahahaha


pic gegar belaka..cehhhh




nilah dia budak yang malu kalu ditegur orang cehhhhh..jeling disebalik jemari jerr



eh tutup terusssss..kalau jejiran nampak Qaseh mesti depa panggil dulu Qaseh tak kisah sekarang ni sebuk lak tutup muka orang tak panggil lagik dah tutup mukaaa..





5 ulasan:

::Mamalyna:: berkata...

ada affairkan mereka...
ni hati getik nak tengok citer kak limah..

Cik Puan Nurul berkata...

mamalyna:tengok jangan tak tengok..memang kelakorrr cam tak puas plak hahaha..xtaula iskh jangan gusip2..member je tidak xde maknenya dia kuar kat public kan kalu ade affair kuar sorok2.

Elly & Emmy berkata...

tak aci.. kami jeles.. kak Q kena dukung dek pakcik yusri.. tapi napa kak Q buat muka cebek ..

NaniRostam berkata...

Salam...malu i...eceh. ikut sapa tu pemalu?

Cik Puan Nurul berkata...

Eida:pelis jgn jelesss
kak nani:entahla ikut sape huhuhu..gadis melayu la katakannn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...