Mereka Yang Terbaik..!

12/16/2010

Buat anak dara yang suka pakai seluar jeans londeh..kisah benar!

Hahahaa memula nak gelak dulu..pastu nak gelakk lagikk tapi kemudian rasa macam kesian plakk hurmm sebenarnya lama dah rasa hamun dan juga geram melihat gadis-gadis yang pakai seluar jeans cawat singkat pehtu pakai lak baju singkat nak tambah perencah lagik pakai lak tudungggg(tujuan apakah anda pakai tudung ni nak tutup rambut kerinting dawai besi kahhh..grrr)

Saya adalah antara puluhan mangsa keadaan sebab selalu terpandang situasi ni..adehhh tapi seorang lelaki telah mengubahnya menjadi situasi yang memalukan bagi gadis ayu muslimah yang yang mengenakan tudung dikepala tetapi alur montotnya jadik tatapan puluhan mata yang memandang nak tahu ceritanya zasssss..!

Menaiki tren dari KL Sentral menuju ke Kajang memangla perjalanan yang agak meletihkan..A (bukan nama penuh) terpaksa naik tren selepas menghantar kereta company yang digunakannya rosak ke bengkel maka dia harus pulang ke rumah untuk ambik keretanya plak dibawa ke tempat kerja.Kebetulan A memang dapat duduk di dalam tren tu,penumpang semakin ramai dan rata-ratanya semua berdiri termasukla dua orang gadis ni berdiri bebetul membelakangi A yang sedang duduk(kira gadis ni menghalakan montot kat muka A la)memula A buat tak reti je tetiba gadis manis ni yang tadik menggalas bag kat belakang telah menanggalkan bag dan menukar posisi bagnya kat depan plak..aduiiiiiii

Rupanya disebalik bag sandang tu tersembunyi alur yang tak indah dilihat sesiapa pun..gadis tu memakai tudung tapi entah mana silapnya pakaiannya yang singkat tu telah menampakkan alur montot juga suar keciknya yang longgar..masalahnya montot si gadis bebetul kat muka A.

Semua mamat poyoss yang tadiknya keboringan duk lam tren menghalakan pandangan memasing ke arah 'tayangan free' itu yang mengantuk bulat mata tak berkelip..tak taula apa yang terfikir dalam otak memasing sukakah atau rasa loya..hahahah

A yang merasa tak selesa dengan keadaan itu cuba memberi hint pada si gadis tapi si gadis buat tak reti je macam suka lak menayang montotnya..rancak dia berborak dengan kawan yang berdiri di sebelah..

Akhirnya A terpaksa membuat sesuatu yang diharapkannya boleh jadi pengajaran bukan pada si gadis je tapi juga orang lain..lagipun dia juga merasa segan kalau terusan terpaksa melihat keadaan itu.

Zapppppppp..A menarik hujung seluar jeans yang tak bertali pinggang tu keatas supaya seluar yang londeh tu tak terlihatkan lagi alur montot..gadis tu terkejut dan berpaling sambil tersipu-sipu..

''maaf dik seluar adik ni londeh sangat dah kang nampak semua nya so abang tariklaa ke atas sikit..''ujar A jujur.Si gadis tu cuma tersengih sementara rakan sebelahnya terkukik-kukik ketawa.

Apabila sampai hentian seterusnya si gadis cepat-cepat mengajak kawannya turun tak pastila memang itu destinasi yang mereka nak pergi atau sebab merasa segan tak sanggup dah lelama duk lam tren akibat insidenn tadik.

gambar ehsan ankel google




Bukan sekali dua A berdepan keadaan ni dah banyak kali,penah sekali time majlis harijadi kat rumah seorang sahabat selambek je seorang gadis ni menonggeng menayang alur montot bebetul depan muka A yang sedang makan..serba salah mamat tu terpaksa tundukkan muka nak pandang kat arah lain orang lain lak semua pandang dia..


So wahai gadis-gadis tak kirala anak dara ke mak dara ke..ketahuila semua orang tak kira lelaki atau perempuan tak ingin langsung nak tengok seluar dalam atau alur montot kalians.. pakaila pakaian yang selesa dan sopan cukup-cukupla melakukan jenayah fesyen ni takde orang kagumm punn..

14 ulasan:

nur berkata...

cik puan nurul
Bagus gak tindakan A tu.. pengajaran wat si gadis..

Myaby berkata...

perasan tak skang suar jean yang dijual kebanyakan nya cawat kecik.

trend kot.

Susah gila nak beli suar jean skang. sob sob sob.

Cik Puan Nurul berkata...

nur: tu la kenkadang geram nak ckp kat diorang pelik tak rasa ke cam sejukk ke montot tu kalo terselak gituu..iskhhh kite yg tengoklak yg segannn tau

myaby: seluar tu untuk org kurus kering kontang xde montot sesuai la kot.btw suar camtu memang tak sesuai pun lebih2 lagik kalo gadis manis melayu muslim kalo nak pakai sgt pun pakai la baju labuh yg tutup bahagian punggung tu..gigih gak nak menayangg.

Myaby berkata...

betul lah. utk org kurus. utk org chubby ni macam mana?

huwaaaaaa

setahun sekali je beli suar jean sbb susah nak cari yg cawat besar. ngahahah

yaya berkata...

kadang2 kalau pagi lg dh dihidangkan dgn tayangan2 nak muntah ni, boleh buat sepanjang hari spoil.. penah nampak cawat koyak lagi, nak muntah... uwekkk...

Mas berkata...

bila tengok situasi mcm tu kita yg rasa malu tengok pakaian bebudak sekarang...

Cik Liyana berkata...

tak malu betul !!! lastik jek laju-laju montot org macam tuh..baik tak payah pakai seluar!

ASaDa RyutaRo berkata...

hahaha.. baek punya A buat camtu. mmg ingat sampai bila2 punya lah..

hentikan seksaan batin terhadap kaum adam. sila jangan pakai pakaian seksi apabila keluar rumah.. hihi :P

Cik Puan Nurul berkata...

yaya: huhu siannya yala sy pung selalu xlalu nk makan kalo ngk pompuan seksi ni nak2 kalu kat kedai makan haha
mas:betul tu kadang tu kan kita yg merah muke tauu terasa maluuu sgttt

cik liyana:kehkehkehkeh..kalu buleh wat camtu

asada:kuikuikui mujur tarik atas ye dak ,kalu tarik ke bawah apa nak cakap tu

Lelaki Ini berkata...

uweek!
nak muntah!

ayd berkata...

fashion disaster in Islam. [kesian A tuh. :)]

James Buns berkata...

memang tak boleh di bendung gejala sistem peparitan tak bertutup ini..

kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

sume berfesyen xtau tempat..cerdik taruk kaki..

Tanpa Nama berkata...

ustaz sy ajar,kalau nampak perempuan macam ni,bakar duit syiling 10sen...isi dekat lurah bontot dia....bila dia marah cakap balik...api neraka lagi panas...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...