Mereka Yang Terbaik..!

12/23/2010

Mataku pedisss..

Haduii..tulun..tulunn mata saya kepedihann..ye mata ni sakit cam nak terkeluar rasanya.Nak ngadap skrin pun susah tu yang takleh nak hapdate belog ke hapa..jenjalan belog orang bolehlaa..ni barula leh nak menaip barang ser dua ayat..taktahula ngan mata ni dia macam bengkak dan rasa tak selesa seolah-olah nak tumbuh ketumbit atau cam ade jerawat lak disebalik kelopak mata belah bawah la biasanya tapi last-last nanti kan ketumbitnya tak keluar pun tahu-tahu bengkak tu hilang gitu je..

Saya memang selalu kena sekejap belah kanan sekejap belah kiri..biasanya kalau saya teramat penat ke minggu tu haha rasala mata tu cam bengkak-bengkak ketumbit tuh huhu..cemana ye nak hilangkan apakah puncanya..penah gak rasa cam tak selesa cam gatal-gatal sikit bila menangis ke atau titikkan susu ibu ia berkurang pastu ok..

Hujan-hujan gini perut ni asyik lapooo je,macam-macam nak makan hahaha..rasa cam nak buat sesuatu yang enak-enak je tapi apakah teringin nak terai buat Brownie,Muffin ke,Cupcake,Ciskek ke..Banana Brulee ke aduii atau kek-kek yang enak tu tapi takut sangat tak menjadik hahah apapun kena terai gak kan..bagus gak kalo tak jadik barula kita tau mana yang kurang mana yang lebih kan..

encik suami dah banyak kali request suh buat biskut..katanya nak biskut cam omputih selalu buat tu panas-panas pastu depa letak dalam bakul bawa gik piknik takpun bagi jejiran..ala kes selalu tengok cite Desperate Housewives la ni hahaha..

Mataku nan indah ahakssss...

2 ulasan:

Elly & Emmy berkata...

pelik jugak penyakit mata mu itu.. elok mu pergi jumpa doktor.. bahaya dibiar-biarkan..

nak makan biskut org putih.. koi mkn oreo ngan chipsmore jer.. cepat dan senang kerja.. hehehe

NaniRostam berkata...

Kalau en suami suka makan biskut....semangat juga nak buat....at least....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...