Mereka Yang Terbaik..!

12/09/2010

Pertanyaanku orang takmo layann punn



sekadar gambar hiasan tiada kaitan ngan entri tapi sedapp dimakan nama beliau jemput pisang digureng dipagi hari.



Bengangggg..itulah yang dirasakan kini..geramm sebab ketika dilanda pelbagai persoalan kat kepala otak ni leh lak orang buat tak reti je..hamun betul la..

Semalam daku mencoba bertanya soklan perah otak(sebenarnya mahukan kepastian)sampai ke hari ni belum dibalas pertanyaan itu hoh..orang nak jawapan segera bukannya suruh pending sampai tahun depan..disebabkan kerjayanya tu berkait rapat dengan masalah ku itu maka kubertanya la dia gak yang suruh last buat tak reti je..kalau tak tahu cakaplaaa..


seksi-seksi cenggini pun takde orang nak melayannnn..mahal lipstik tu


mode:perlukan seorang mak bidannnn..ahakss

3 ulasan:

::Mamalyna:: berkata...

kita serupa... heheh...amboi qaseh! test siptick nampak..ehhe

TopsyTurvyMum berkata...

dikau bertanyakan pada siapa?
sama la...pernah jua terjadi sebegini kepadaku*baca nada pilem dolu?*

Cik Puan Nurul berkata...

mamalyna: huhu dia tu memang ratu mekap abih jahaman mekap maknya

TTM:ya sedang mencoba membaca ikut nada pilem ibu mertuamu kehkehkeh..bertanya soklan 18sx takleh cerita kat sini huahua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...