Mereka Yang Terbaik..!

2/28/2011

Testimonial pemakan kepok ikang tegar

Setelah kepok ikang digureng maka buleh la dimakan begitu saja..biasanya kepok yang diberi secara percuma atau dibeli orang orang lain kepada kita rasanya jauh lebih enak dan mabeles.Kat umah ni semua pun pencinta kepok ikang biasanya digureng banyak-banyak dan disimpan dalam bekas ala-ala rupa baldi yang bertangkai ke apatah nama bekas tu...bila rasa-rasa nak mengunyah sambil nengok tv buleh la menikmati kepok ikang dengan secawan teh o atau segelas fresh oren...ohh nikmatnyaa..juga sedap dinikmati dengan nasi gureng,bihun gureng juga boleh dibawa bekal jenjalan..biasala dalam kereta kami sepemili selalu kelaparan hahaha..nak-nak kalo berdepan dengan kesesakan lalu lintas.Mari kita ikuti testimoni daripada seorang pemakan kepok ikan tegar yang sememangnya amat mengemari kepok ikang.. bangun-bangun tidoo terus mencari kepok ikang..sebab tu kalau gureng kepok harus gak di simpan sebahgiannya di dalam bekas lain atau balang ke apa bukan apa nanti mule la ade yang mengamuk dan berguling-guling di atas lantai kalo kepuk ikang dah abis muahahaha.Kepok ni sangat ringan dan anda tidak akan merasa terbeban ketika membawanya kemana-mana nak gureng pun senang pastikan digureng dengan minyak masak yang panas tau..

lihatlahh bergegar kamera dek kerangupan kepok ikang ini..untuk makluman kalians ade waktunya si pemakan kepok ikang nih akan duk bersila depan tv ketika menonton Barney terkedek-kedek menari sambil beliau memegang sebekas kepok ikang..amboii makan dok ingat kat orang lain dah..



adakah kalians berminat atau kepingin ingin merasai kesedapan kepok ikang tamban ni..jangan malu jangan segan sangat-sangat nanti kempunan sila lah order ngan Ahkak Geli..dengo-dengonya minggu ni stok kepok akan sampai lagi hahah so cargas la anda mendapatkannya..kerana kepok ni sentiasa laris bak gureng pisang panas meskipun belum bergureng lagi...saya sudah merasai kerangupannya anda bagaimana?jangan tunggu lama-lama..nanti di habisi orang..


5 ulasan:

umi berkata...

sedapnya makan kepot tu, minta cikit..

maya amir berkata...

ooo saya sukak kepok ikan, cicah ngan cili sos sedap neh:)

::Mamalyna:: berkata...

hehehe...ai baru nak order..

Elly & Emmy berkata...

amboi suka benar kak qaseh mkn keropok ikan yer.. jangan sampai terpatah gigi dah lerr..

Cik Puan Nurul berkata...

ummi:
dah abis ekekeke takleh nak bagik
maya amir:
sedap2...kalo buat seniri sos tu lagik sedap
mamalyna:
order cepat..nnt tak dapat
elly &emmy:
hukhuk..kalo terpatah gigi leh buat gigi pelesu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...