Mereka Yang Terbaik..!

3/25/2011

Menu orang bujang yang simple dan huduh tapi sekali makan nak lagi dan lagi

Tajuk tak menahan kemain panjang muahahhaa..sape-sape yang pernah melalui idup dizaman bujang,zaman kejahilan,zaman kegelapan muahahaha zaman anak dara cun melecun..zaman dimana kalians banyak melawoo daripada menenggek di dapoo..kalau masak pun masak yang paling simple dan secepat yang boleh.. sebab tidoo lagik best kan Muahahhaaa..mempersembahkan masakan yang takkan pernah menyesal di makan dengan nasi panas dan digemari seisi pemili tapi dinasihatkan sesiapa yang sedang berdiet sila elakkan daripada menikmatinya sebab ia pembuka selera yang menyebabkan diet korang hancusss..!!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
taraaaaaa....

ikan bilis goreng garing tumis kicapp..goreng ikan bilis dulu kendian angkat dan toskan pastu tumis bawang yang dimayang beserta cilipadi kendian masukkan semula ikan bilis dan buh la kicap manis cap kipas udang sesuka hati banyak mana pun..pastu ngapppp ngn nasi panasss(ciss meleleh sudaa air liur ku)dan penah sekali tu ade member datang umah kebetulan nak gik meronggeng baru-baru ni sebab beliau pun belum makan tengahari kebetulan saya masak lauk ikan bilis ni je kemain berjeluk dia makan sampai dia cakap lam keta tak puas makan nak tambah tapi segan takut tuan umah tak cukup nasik muahahahaha..tengok takyah nak beria nak idang lauk yang mahal-mahal pun hok simple gini pun orang dah makan macam tak cukup pinggan..kalians ade resepi orang bujang hok simple tapi mabeless meh-meh pakat share..telur dadar berapi?nasi goreng cilipadi?...hahah

1 ulasan:

umi berkata...

bunyi macam sedap, tgk gambar pun tau mmg sedap (walau rupa x brp nak cantik) hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...