Mereka Yang Terbaik..!

3/25/2011

Bila lapoo asyik ingat makanan je

Wahh pepagik dah sibuk bising lapoo..memang lapoo pun dan barula hari ni dapat gak nak menyelit menaip entri bukan apa sebelum ni just singgah sepintas lalu je..paham-pahamla bila Cik Qaseh bangun awal jangan harapla nak meronggeng sini sana..tapi sian plak beliau takleh nak layan lagu Barney dia kat PC dah layan dvd jaa sebab tak tau napa Mozilla Firefox wathal..Qaseh lak hanya tau bukak youtube melalui Firefox je..pelik gak ngn Qaseh ni tau je dia nak buka youtube,nak cari lagu Barney la..video budak kecik kentutla mendelaa bebudak sekarang walau tak diajar cukupla kalau dia tengok orang dewasa duk tekan sana sini..klik itu ini dah pastu dia dah boleh ikut haissshhh..hari ni bangun awal daripada biasa supaya boleh siapkan semua kerjaa sebab Qaseh dah bangun awal sekarang ni maka maknya kena bangun lagik awal laa hahahah..
meh layann gambo-gambo edisi bulan lepas punya kot adehlaa lupaa..tanpa plan tup-tup kenkawan lama era zaman hingusan bertandang ke rumah..semuanya masih penat balik kerja tapi gigih gak mempersiapkan diri .. Qaseh memang suke berlenggeng kalau kat umah...
sebab diorang datang tanpa perancangan rapi..maka derang kena datang bawa barang basah dan juga menyumbangkan tenaga derang tuk membantu di dapoo..abaikann dapo ku yang kucar lana..

memasing sibuk nak tunjuk skill memasak masing-masing..salah seorang daripada mereka adalah cikgu mengajar ekonomi rumah tangga ahaksss..



lucu ok gambo ni.....


4 ulasan:

ibunurin berkata...

auuww....seksinya cik qaseh...

ibunurin berkata...

auuww....seksinya cik qaseh...

*Miss Geli^ berkata...

korang masak pe tu?

hahahha..qaseh pakai bikini..

Cik Puan Nurul berkata...

masak sepegethi derang nak makan aku just tolong masakkan jeee..hahaha bikini auwwww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...