Mereka Yang Terbaik..!

5/31/2011

Mak selalu pesan kalau nak bagi orang sesuatu bagilah yang paling elok dan paling kita sayang..

Kalau yang kita sayang sikit pun kita boleh bagi juga..tapi pastikan benda tu kita sayang laa bukannya yang kita dah tak suka yang menunggu masa untuk dibakulsampahkan,barang reject,makanan yang tak abis yang tak sedap,yang kepot-kepot,yang keras kekung nak kunyah pun seksa(pernah kena,ishh merana gigi ahkak tau)

"

"

"

"

"

"

"

"

"
cer teka..cer teka..apakemenda ni hehehhe..sayang sangat ngan menda ni masa nak serahkan pada tuannyaa..tapi ahkak pasrah huehue..nak tahu ushar sini.

**gusi tak sembuh lagi maseh sakit tauu..derita bila nak mengunyah makanan..ohhh sobsssssss*

4 ulasan:

::Mamalyna:: berkata...

birdie yang comeyyyyyyy!!!!
TQ Nurul!

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

alalaa.. tomeynye!

TopsyTurvyMum berkata...

Alaa..comel2nyaa..
Kalau yang dapat memang hati berbunga sangat!
Aku pun sakit gigi..takutttt nak gi dentist!! Camno?

Cik Puan Nurul berkata...

ejan
tengsss hehehe..cekgu suke dak

aisumi,
sape comel akak ke ..wakakkaak

TTM,
aku pung takut gak xpernah lagi cabut gg kekal weh..gg susu dulu cabut sendiri je depan cerminn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...