Mereka Yang Terbaik..!

6/01/2011

Aksi Tuan Puteri Banyak Songeh

Mempersembahkan penglipur lara dan pencetus amarah yang juga penghibur di rumah..taraaaaaa bercita-cita ingin menjadi 'tukang pukul' satu hari nanti..hobi terkini pantang nampak konsert ke orang main muzik ke kat tv tanpa rasa bersalah atau takut pada jelingan si mak yang memandang selamber badak je dia cabut cucuk sanggul langsir haishhhhhhh..kenkonon main dram la kat motor pun jadik..padahal dia ade dram gak tapi sudah putus talinyaa hihihi..perhatikan seat motor dah takde beliau yang cabut sendiri..tak selesa katanya kalau nak merempit.

peniru yang baik..bangun-bangun tidur nampak abah baca sokabar dia pun ikut gak tapi tengok katalog..boleh suh abah beli mainan kan..kan..kan




termenung jauhh..memikirkan nasib diri dah banyak kali mintak suruh beli mainan dalam katalog tu takde yang nak melayannn.





ini yang dinamakan tidur bawah tiak..letih bermain tidur bawah tiak abah..Rupert tak dilupakan harus ade sekali..Rupert='kawan baik berwarna coklat rupa seperti teddy bear'






4 ulasan:

*Miss Geli^ berkata...

berkenan betol ngan karpet bulu bulu ko tu..hahaha


relevan tak komen gini?

Cik Puan Nurul berkata...

relevan kikiki..asal jgn komen berkenan betui dgn laki ko udahlaaa hahahahaktuih..beli di nilai 3 le mana lagi tak mampu le nak beli kat udani karpet ke atau nk berhutang ngn bai karpet yg selalu dtg umah tu huehue..jauh sekali nk import obersi..eh jap kt ikea pun ade gak tp xkenan plak kaler dia aritu.

TopsyTurvyMum berkata...

ni kecik2 dah reti tgk katalog ngeri acik nak buat menantu ni hahaha

Cik Puan Nurul berkata...

TTM,
alololo dah namanya pompuann shoppinggg le yg plg bess

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...