Mereka Yang Terbaik..!

12/15/2012

Hazabnya..

Aku demam lagi untuk pusingan yang kedua pulakdah..sekejap sembuh sekejap kono lagi..dugaan kan..
kami satu famili demam segala..
anehnya sehari sembuh esok panas semula suhu badan..Qaseh pun camtu kadang elok je sihat lepas demam semula.
Harapnya kami semua sembuh lah sebelum hujung tahun neh banyak urusan nak dibuat nehhh..
mak nebess anak nak masuk tadika mak yang tak lena tidurr
udahnya sampai demam segala

Hidung dah berair-air nehh nanti sambung membelog lagi nak cari laksa ehehehe tak padan dengan hidung dok hakcum-hakcum ada hati nak mencekik laksa lagi


eksklusip daripada setajah Qaseh bergaya dengan jubah Mekah yang mak ngah dan mak tok dia bagi  masa nak raya puasa lalu..sekarang baru nak melaram tu pun dah nak singkat hat selai lagi dah singkat tergantung huhu.

2 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

sekaramg ni mmg sizen batuk demam selsema..melambak lambak patient saya sakit 3 serangkai ni..hihih

get well soon!

Cik Puan Nurul berkata...

tengs doc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...