Mereka Yang Terbaik..!

1/22/2010

Yang enak tuk si kecil

Ringkas dan sedap resepi ini yg name asalnye Peanut butter and Banana French Toast.sesuai utk sarapan n tea time..senornye aku dh besa dh wat roti bakar berkeju ni tp kali ni aku modified skit resepi yg aku amik drKraft singles ni..sape2 yg xske mkn keju mst ske lps mencuba resepi mudah ni.aku wat tuk qaseh time mkn ptg sbb qaseh ni pn cerewet bab makan kalo xkene selera mula la nk muntah n macam2 lg.

cara2nye :



  • amik dlm 2keping roti gandum penuh,sapukan mentega diatasny n atasknnya dgn sekeping keju.

  • sapukan mentega kacang pada roti yg satu lg n tambahkan pisang yg dipotong diatasnya

  • lapikkan kedua2 keping roti,kendian panaskn kuali n goreng ataupnn bakar camtu je.

  • ni cara yg aku wat tuk qaseh coz dia tak bape ske mknn yg terlalu berminyak nnt mule la loya sbb tu aku goreng tanpa minyak.
**cara lain boleh celupkan roti dlm bancuhan telur yg dipukul sederhana,campurkan sikit garam n susu kendian goreng dgn mentega di dlm kuali yg panas.

perhatikan keju yg sedang meleleh tu..aku mule ske mkn keju lps turun dr flight ms travel kt vietnam dlu..sbbnye selame kt vietnam aku hny mkn buah je so bile nek ats kapal terbang depa bg sandwic keju aku mkn dgn lahapny pastu aku rs cam sedap sgt..padahal aku xske keju sblm ni..huhu


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...