Mereka Yang Terbaik..!

2/01/2010

Sedih...



Sepatutnye aku nk tulih n3 pasal mende lain tp secara sengaja aku membaca kisah ummi harris yg sungguh meruntun hati xpasal2 pepagi buta dh sedu sedan kalah org ngk cite hindi.Rsnya lum terlewat aku mengucapkan takziah kpd beliau ats pemergian anknda tercinta Harris Nazhan 16/8/08-02/12/09..arwah sgt cumel sobs..sobs



Aku mmg sgt sensitif n mudah beno menangis lebih2 lg sjk bergelar ibu aku rs org len pn camtu gak kn..aku xberade ditempat ummi harris tp sbg seorg ibu lbh2 lg arwah lbh krg sebaye je dgn Qaseh sungguh x terbayang perasaan kehilangan ank yg msh kecil..opps arwah meninggal dlm kemalangan jln ry smsa perjlnan pulang dr Kelantan-KL..n yg syahdunye ketika tu arwah sdg tidur..bile bc n3 ummi harris bhw dia merindui arwah wat aku tambah sayu.Rs bersalah je bile igt balik time aku mrh2 kn qaseh krn kenakalannye kdg2 aku tensen coz keletihan melayan kerenah dia saban hari..skurang2nye aku msh dpt memeluknye n menyusukannye.malah ant sbb aku xmahu kembali bekerja krn xsanggup membiarkan org lain yg menjaganye,xmo terlepas walau sesaat pn setiap perkembangannye..

semoga si comel Harris bahagia di syurga abadi...

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia


Alfatihah buatmu sayangg..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...