Mereka Yang Terbaik..!

5/08/2010

Hangin si kenit

Si kenit muchuk buah hati pengarang jantungku ini sekarang nih dah ngalah kan org datang bulan lak dia..sejak kat Kuantan ari tu lagik dah pandai nak hangin2 menerap atas lantai sambil tangan tepuk2 lantai pastu wat aksi konon nak hentak kepala kat lantai padahal wat slow2 je tau lak dia sakit huhu..aku nak gelak sebonarnye tengok aksi beliau tu..



kalau kehendak dia tak ditunaikan terus zappp baring atas lantai..protes la konon nye ingat aku peduli ke aku gelak lagi ade la..hakhak



lagik satu dia nih suke sangat pakai kasut kat tangan pastu jalan merangkak tau lak dia kalo pakai kat kaki kene jalan berdiri kalo kat tangan kene merangkak..pastu terkedek2 pusing satu umah..



Udahla sekarang nih tak suke pakai baju tu bleh tahan lagi kadang2 diaper pon dia tak mau..bleh lak dia tanggal campak kat aku pastu relaks je dok nonggeng tepi lemari la,tgk tv la tayang montot tembam dia tu..ha pastu puas lak aku ngejor nak suh pakai diaper.Incik Abah nak suh Qaseh pakai balik cloth diaper(CD)..hrmm aku mmg penah belikan CD tuk Qaseh tp jarang dia pakai sbb dia mcm tak selesa..haha lupe lak mase SGM baru nih pun Qaseh dapat CD free dari Wuddah sbb Incik Abah dapat jawab soklan kacang depa..pihak Wuddah ade wat promosi mase SGM tu..



Qaseh pon ade lagu peberet beliau sendiri pantang aje dengar mencicit lari siap joget tepuk tangan lagik..mase nih bleh la aku pokus skit wat mende lain tidak dia macam bayang2 di mana saja ku berada ada dia.. Rasanye time Qaseh tido baru lerr aku rase aman sikit hihi tapi bile dia tido lelame aku lak boring nak dengar suare mak gayah tu membebel walaupon yang satu dua je yg aku paham tu pon wat paham2 kang nnt ade lak yg guling ats lantai..





psst..aku dah mule rase berat ati bile ank daraku yg sorang nih dah semakin dewasa eceh..tetiba teringin lak nak beranak kecik lagik kihkih..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...