Mereka Yang Terbaik..!

5/19/2010

Malang itu berbau tapi ku tak perasan


Nak jadi cerita senja semalam aku nak panaskan lauk lam kuali,so masa nak angkat penutup kuali tah macam mana bleh terlepas pranggg..!! atas kakiku.Penutup kuali tuh dibuat dari kaca yang memang berat tak ingat la..dah la time tu ngam2 je Encik Suami baru sampai umah tengah nak tanggalkan kasut kat pintu.Abeh pecah penutup kuali kesayanganku itu sobs.. dah la mahal kuali tu Encik Suami belikan masa gi Ikea tahun sudah..tapi yang lagi sadis kedua2 belah kakiku yang cedera parah itu huhu..abeh lantai dapur penuh ngan darah suciku itu.
Nasebla bukan Qaseh yang kena sebab biasanye dia akan menyemak ikut kalo aku kat dapur,sian plak Encik Suami penat tak ilang kena menyapu dan mengemop lantai lak..
Aku lak kononnye dah takleh bangun eceh..pedih gak lukanye tapi rasa malas lak nak gik klinik so aku just bersihkan luka dan sapu ubat..naseb kat umah ni ade peti first aid walaupon kecil tapi berguna gak..
Sebenarnye masa lepas masak tengahari tuh pon aku dah macam leh rasa je penutup kuali tu kan jatuh dan pecah..rupenye memang betul pon hoh..takpe la nak buat macamana benda nak jadi kan..
nota kaki : nak kuali baru..eh penutup je pon yang pecah.

4 ulasan:

BIONIC WOMEN berkata...

uih..siannya..
seb baik qaseh xder..
bahaya datang tanpa di sangka kan..
sebab tu skang memang larang dhiya masuk dapur
takut

qasehadam @ nurul berkata...

@BIONIC WOMEN

tula takleh bygkn kalo ikutkn kalo si kenit tuh ade mmg kene kepala dia la..syukur sgt bukan dia yg kene wlpon kaki den yg sakit.

Uda berkata...

kesian kaki dah luka.. mujur qaseh tak main kat situ kan..

qasehadam @ nurul berkata...

@Uda
ye uda..ngeri gak kalo dikenang balik.keselamatan anak2 lebih penting.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...