Mereka Yang Terbaik..!

8/16/2010

Qaseh ngan Abah dalam Kosmo


Salam Senin..hhhuhu saja nak tepek gak stori yang hampir basi..gambo ni ihsan dari FB Kak Fid..ni cerita masa Sambutan Hari Susu Ibu kat Fiesta Kajang ujung bulan lepas..tapi stori ni kuar lam paper Kosmo hari Jumaat baru-baru ni.Masa pic di snap saya ade gak kat situ tapi takdela gambo saya diambik nasebla takde sebab bukan muat pung tubuh ku ini nak masuk frame kakakka..segan seh..encik suami memang tahu pic dia diambil so tertunggu gak dia bile Kosmo nak kuarkan stori pasal ni..

Kelakarnya petang Jumaat tu beria la adek dan kakak saya call dan sms tanye nak kepastian sebab depa ternampak gambo Qaseh ngan encik suami,huhu saya pun mengiakan jela lagipon depa taktau pon pasal sambutan susu ibu tuh..gambo kat atas tu encik suami dukung Qaseh dan sebolahnye gambo hasben Kak Fid dan anaknye.

Kalau tak salah TV3 pun ade wat liputan gak masa kat Fiesta Kajang tuh tapi time tu saya takde,sebab ternampak gambar teman PC yang ditemubual oleh wartawan kat FB..dan saya ade terdengar yang interbiu tu tuk satu program kat TV3 yang kalo tak silap akan ditayangkan pada hari ini sebelum slot Wanita Hari Ini..kite tengok jela nanti ekk

1 ulasan:

Elly Emmy berkata...

waa.. qaseh.. glamor gitu... alaa.. mama nurul tak ada..wugi.. wugi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...