Mereka Yang Terbaik..!

10/01/2010

Cheese Tart yang shedapp



Salam Jumaat,sebelum tu nak bagitau ye pemenang giveaway dah pon mengesahkan kemenangan nyaris je saya nak cabut undi baru huhu..so hadiah tuk pemenang giveaway dan contest akan dipos insyaAllah minggu depan jika tiada aral yang melintang..

emmm nampak tak sesuatu yang enak di atas nun..sebonarnya ahad lepas saya beraya ke rumah maksu saya yang sponsor kek besday Qaseh itu ari..

Kami dihidangkan dengan laksa lemak dan nasi impit tak terkecuali cheese tart di atas tu..encik suami suh saya tapau tapi saya segan giloo apo..sebabnya beliau tak dapat nak makan cheese tart tu sebab dah kekenyangan sangat makan laksa lemak bertambah-tambah huhu..

cheese tart ni besar tau saiznye tak macam yang biasa saya makan selalunya halus je saiznya..tapi memang mabeless la bagi mereka penggemar cheese..nyumm nyumm

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...