Mereka Yang Terbaik..!

1/17/2011

Adegan yang tak ingin kita lihat..

Okey..ni cite dah agak basi kiranya..ala tahun lepas punye cita la..tahun lepas pun baru beberapa hari je pun kan berlalu..cite masa kat umah FIL kat Jengka..aksi-aksi yang jarang acik lihat.. Budak kecik ni memang pantang sungguh nampak gadjet-gadjet canggih sibukla beliau nak mengusharnya..kalo perlu menggoda harus beliau lakukan asalkan dapat menatap lantas bermain juga menjahanamkan sekalik hukhuk..sementelah Si Betis Besar haremm jadah nak pedulik dengan godaan Si Budak Kecik yang cuba mengendeng..


agak bosan menunggu puas sudah mengurut-ngurut kepala Si Betis Besar tapi masih tidak diberi peluang..

eh..makin rapat plakk...layan jela itik penyek ni..last-last setelah lama menunggu.. Si Betis Besar
menghulurkan mende alah yang sejak tadik jadi idaman kalbu ''nah..bateri dah abis'(nada pelat)

bengang lahh Si Budak Kecik yang menunggu kemain lama...huwaaa.. jeritan nyaring kedengaran petang itu memecah kesunyiann ecehhh..lantas mengganggu tidoo dipetang hari yang kedinginan.


Nota Penting!

Si Budak Kecik=sepupu Betis Besar

Si Betis Besar=sepupu Budak Kecik

gadjet idaman=henpon moksu depa


Nota Sendu:Pagik ni berderai air mata,hingus segala sebab membaca kisah sedih kehidupan seorang wanita juga seorang ibu yang pernah menyayangi seorang lelaki yang kasihnya telah beralih arah bukan pada wanita lain tapi pada betina lain.


4 ulasan:

bunga_ros berkata...

klaka la Qaseh.. cian dia..

::Mamalyna:: berkata...

heheh...cian qaseh...
suar qaseh kembaq ngan lyna...

Elly & Emmy berkata...

kesian Q.. sepatutnya geget jer si betis besar tu.. hehehe dak kecik ajar gaduh..

Cik Puan Nurul berkata...

bunga ros
bengang belioo terpksa tunggu hp kene cas balik tu pon kene rebut lagik

mamalyna:
sama ye..leh pakai sesama nnt sedondon gitu

eida:
patah gigi weh nk gigitnya, hak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...