Mereka Yang Terbaik..!

4/15/2011

Letihnyaaa..mungkin patut saya ambil supplemen.

Pabila tak dapat tidooo yang mencukupi memang hadapi kesukaran nak bangun pagi..selalu sangatlaa tertidoo atas sejadah lepas solat subuh,sambil lipat kain tido atas sofaa uwaaa tensen gini maka tido seawal waktu yang boleh saya sedang cuba kurangkan aktiviti malam supaya dapat tido awal sebab bila tido awal dapat bangun awal dan lebih segar daripada biasa..memang takkan dapat bangun awal dengan penuh semangat kalau malam-malam tidoo lewat kan.. disebabkan saya sering tido lewat dan bangun awal sepanjang minggu tanpa tido pada siang hari biasanya kan bila tiba hari sabtu badan ni macam totally keletihan yang amat sangat hahhahha rasa macam nak tido sepanjang hari boleh gitu..? pada hari biasa,dalam seminggu saya biasanya lakukan senaman kardio lebih kurang 3-4 kali seminggu di buat berselang seli la supaya tubuh badan saya mendapat rehat yang secukupnya..tapi akhir-akhir ni kan selain sering berasa letih memalam lutut ni mesti kesakitan nak bangun kemain susah bila terjaga nak ke bilik air..kadang tu saya berjalan sambil heret kaki dan cuba menahan kesakitan adehhh laaa seksa tau..dah la selalu kekejangan kaki macam orang mengandung tu(ni memang sejak darjah 3 kena cuma akhir-akhir ni lebih kerap ia menyerang) saya terpikir adakah otot saya cedera ketika senaman saya banyak guna bahagian kaki sebab selalu kayuh basikal statik dengan angan-angan tuk mendapat kaki yang runcing dan halus seperti pencungkil gigi ahaksss... sekarang ni saya tengah pikir dan mencari kesempatan nak jumpa fisioterapi dan sedang menggugel mencari supplemen yang sesuai tuk saya agar sentiasa mendapat ekstra tenagaaa..ade cadangan..?

1 ulasan:

HoneY berkata...

hai.. saya pembaca baru di blog ni.. supplemen untuk tenaga tu boleh saya cadangkan.. kalo berminat leh emel kat sini.. angah_ej@yahoo.com

saya dah testimoni pada abg ipar saya seorang doktor di HKL.. hehhe..

selamat berkenalan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...