Mereka Yang Terbaik..!

10/11/2011

Terima kasih ALLAH..

ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan Cik Puan Nurul
Selamat Ulangtahun ..selamat melangkah ke usia  20an..(Sapa2 yg lebih kertu drpdku sila jgn panggil den akak lg kihkihkih)

Baby bambam era 80-an ketika masih dalam hari(pantang) sangat kuat menyusu..

eh hari ni besday CPN yeaa..wah tak de entri seprais daripada yang tersayang ke..????

-takde..sendiri la tulis

tak romantiklah abang room mate CPN takkan takde seprais apa-apa..

-takda..takde seprais apa-apa mahupun Eric Leong pun takde muncul di depan pintu..adekah romantik itu perlu dibuktikan hanya dengan pemberian hadiah dan sebagainya?memang aku sendiri sudah memberitahu awal-awal tak perlu seksa diri nak wat seprais ke,order kek ke apa..kerana semuanya sudah cukup membahagiakan diriku..abang room mate itu sendiri adalah anugerah yang ALLAH bagi tak ternilai harganya sesuai seumur hidup boleh dinikmati insyaALLAH membawa ke syurga..romantik atau tidak beliau itu adalah rahsia yang perlu disimpan rapi tak perlu di show off seantero doniaa huhu.

takkan takda cincin ke,gelang ke barang seketul duaa..haishhh..

-tak payah..sebab aku pun tak hadap ngan semua tu..pada yang pernah komplen masa raya hari tu sampai bilalah CPN tu nak berdogel je badan satu ketul emas pun tak da..laki tak beli ke?mintak jangan persoalkannya sian abang room mate beliau terasa hati akan kata-kata itu bukan salah beliau tapi binik nya yang memang tak pernah mahu dibelikan semua itu..makan lebih penting..sebab kalau tak makan nanti jatuh sakit so yang utama adalah kesihatan..

parti harijadi pun takde ke..?

-takde dan tak pernah ade..heheh seumur hidup aku tak pernah diraikan sebagai besday girl dan aku tak apa-apa dengan keadaan itu..yang penting kesyukuran kepada ALLAH Taala kerana dengan izinNya aku masih bernafas hingga ke saat ini.

so apa yang menggembirakan CPN pada hari ulangtahun ini..

-nak kata hepi sangat tu takdelah..namun bersyukur dan rasa terharu sebab Qaseh dah pandai nyanyikan lagu Happy Birthday untuk maknya meskipun masih pelat-pelat janji melodi tak kelaut..mmmmuahhhh2 untuk si kenit buah hati pengarang jantung..

kawan-kawan,sedara mara atau jenjiran takde bagi hadiah apa-apa ke..?

-huhu..tak de apa dan tak berharap apa-apa cukuplah dengan doa moga di beri kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki..lebih-lebih lagi kesihatanku agak merosot sejak akhir-akhir ini..:(..jika ada yang tak puas hati tak gumbira dengan kehadiranku mohon hapuskan segala rasa itu..hidup ini untuk bahagia bukannya derita..

last..apakah harapan CPN sempena ulangtahun kelahiran ini.?

-semoga hari-hari yang mendatang akan lebih baik daripada yang lepas-lepas..moga aku tabah dan kuat menghadapi semua cabaran yang bakal mendatang..dan seiring dengan peningkatan usia ni moga aku akan lebih matang dan bijak dalam memilih pilihan yang ada dalam hidup ini..paling penting moga diberi kesihatan yang baik,dimurahkan rezeki dan mendapat kebahagiaan yang dicari..
beri daku ruang untuk memperbetulkan diri..kritikan dan kata-kata orang ku jadikan pencetus semangat..biar laharanmu pedih berbisa aku terima seadanya..

Apapun terima kasih pada Nuffnang dan TGV Cinema sebab bagi 4 keping pas masuk menonton wayang di mana-mana pawagam TGV heheheh..udah ada dalam tangan..

4 ulasan:

Ahkak Geli berkata...

ok, tiket wayang bagi kat aku 2 keping ye


weih, kalu takde apa apa seperais untuk ko, apa katako masak nasik ayam untuk aku ngan ejan...ok gak kan? hhahahha

Cik Puan Nurul berkata...

OK JE SET LA WAKTU bila2
..hahahahahah dan-dan yea..tukang amik tiket lagi la konon nak amik sesenyap pastu nak pi tgk wayang hari2 selama 4 hari heheheh

Yaati Nor berkata...

appt be lated besday..hehehehe..best gak dapat tiket wayang tu..

estee_8980 berkata...

happy belated besday CPN....
semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki hendaknya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...