Mereka Yang Terbaik..!

2/09/2012

Gambar-gambar eksklusif 2012 ..ruang kerja saya.


butang-butang kesayangan..sentiasa di tambah walau tiada keperluan memang pantang nampak..
wangian lima hengget saya...saja beli kesian promoter kedai lima hengget tu beria-ria suruh beli..memang wangi sungguh sampai naik fenin lak kepala huhu..
sebahagian daripada bahan bacaan yang ada..ada yang dibeli,ada yang dihadiahkan oleh kawan yang dok oversea,ada yang beli jejauh dari Jepang pun ada..padahal tak guna sangat pun buku-buku tu..biasa pelanggan selalu minta design yang baru-baru so kena kreatif la memikirkannya huhu..
sudut lain di opis kecil ku..

Inilah opis kecil ku..selain dapur inilah tempat aku sering menghabiskan masa huhu.. sengaja tahun ni ubah sikit ruang kerjaku ini buang mana yang tak patut dan tambah apa yang patut kasi segar sikit mata nak hadapkan..sebelum ni agak serabut mana taknya Qaseh pun menyibuk sekali main kat sini.Opis ku barangkali tak segah opis kalian kan..maklum la daku ni hanya bekerja secara sendirian dan kecil-kecilan tapi aku tetap selesa dengan keadaan gini.

Hujung tahun lepas dan awal tahun ni memang banyak betul ujian yang melanda sehingga rasa tak tertahan kekadang..Alhamdullilah..sentiasa mengambil  hikmah di setiap apa yang berlaku maka kini aku lebih tenang sedikit walau masih ada dugaan lain yang tidak henti mendatangi..
terima kasih pada suami dan anak yang sentiasa memberi sokongan dan sangat-sangat memahami apa yang aku suka dan perlukan.

 p/s : sapa2 yang tau menatam apa yang aku buat sila jenguk sini eh Tecik Craft

6 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

ce bitau contoh kejaan yang dibuat...baru tau ni...kut la berminat nak menempah tuk besday si bujang tu...huhuhu

Cik Puan Nurul berkata...

cik mot loh tak tau ke..kerjaan yg dimaksudkan boleh ke blog den yg satu lagi http://tecikcraft.blogspot.com

Hayatie berkata...

Santekk lah opis yuu! Opis aii meja penuh dgn mesin je, huhu! Bila lah agaknya boleh dapat burung-burung yang bergantungan di ampaian camtu..lalalalala

Cik Puan Nurul berkata...

tha,
maceh idoklah cantik mana..tgk2 yg crafter obersi lg santek2 belaka workplace dorang kann

Yaati Nor berkata...

gah tu..siap ada buku cek gitu..hehehe

-gedek! berkata...

LIKE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...